خبرگزاری کار ایران

در مراسم هفته پژوهش در شهرستان قوچان صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۵

بسیاری از دانشجویان و دانشمندان نخبه که در فهرست دانشمندان و دانشجویان بر‌تر منطقه و کشور حضور دارند، جزو اساتید و دانشجویان این واحد بوده‌اند.

خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان طی مراسمی که به مناسبت پایان هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار شد مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مراسم تقدیر از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد واحد قوچان در سطح بین المللی، کشوری و منطقه‌ای در سالن دکتر جوانبخت دانشگاه آزاد قوچان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و استان و دانشگاه آزاد واحد قوچان برگزار شد.

در این مراسم، رئیس دانشگاه آزاد واحد قوچان این واحد را یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های دانشگاه آزاد در سطح کشور عنوان کرد و گفت: این واحد از نظر امکانات و بودجه پژوهشی در کشور جزو واحدهای بر‌تر محسوب می‌شود و علی الخصوص در رشته شیمی صنایع نفت و گاز و صنایع غذایی سر آمد است.

مهدی وطن پرست تاکید کرد: بسیاری از دانشجویان و دانشمندان نخبه که در فهرست دانشمندان و دانشجویان بر‌تر منطقه و کشور حضور دارند، جزو اساتید و دانشجویان این واحد بوده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد قوچان عنوان داشت: قوچان از گذشته‌های دور هم تربیت کننده اندیشمندان و دانشمندان بزرگی بوده و از این حیثنیز صاحب بزرگان و اندیشمندان بسیاری در حوزه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: بنا شده تا از این پس اهمیت بیشتری به پژوهش‌های کاربردی و مورد نیاز صنایع و نیاز‌های منطقه داده شود.

در پایان این مراسم از رسانه‌های فعال در حوزه پژوهش تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم، از امین احمدی، خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان به دلیل اطلاع رسانی مناسب در حوزه پژوهش و دانشگاه تجلیل و تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز