خبرگزاری کار ایران

جریان گاز در شهرستان تربت جام وصل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۰۵۶

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز مشترکان شهرستان تربت جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود مجددا وصل شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن افتخاری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات وصل گاز در بخش هایی از شهرستان تربت جام از روز گذشته با حضور چندین تیم امدادی آغاز و قبل از ظهر امروز سه شنبه به اتمام رسید.

وی با بیان این مطلب که با توجه به مسائل ایمنی شهروندان باید درهنگام وصل گاز در منزل باشند افزود: از مشترکانی که بدلیل عدم حضور در منزل در زمان مراجعه امدادگران گاز آنها وصل نشده است، تقاضا می‌کنیم که به محض حضور در منزل با شماره ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند. 

افتخاری ادامه داد: مشارکت مردم شریف و نجیب استان در پویش هر خانه یک اتاق گرم موجب شد تا طی ۵ روز گذشته ۱۴ میلیون گاز در استان صرفه جویی شده و حداقل فشار گاز در ایستگاه ورودی شهر تربت جام تامین شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از همراهی مردم در پویش هر خانه یک اتاق گرم نیز تشکر و قدردانی کرد و افزود: مشارکت فعلانه و اثربخش مردم استان باعث شد تا در حال حاضر این پویش تبدیل به یک طرح ملی شود. 

افتخاری تصریح کرد: خراسان رضوی در زمستان سال های ۸۶ و ۹۲ نیز سابقه تجربه مشابه را داشته است؛ اما با این تفاوت که در آن دوران حتی یک کارشناس نیز از مرکز برای بررسی موضوع اعزام نشد.

وی افزود: این درحالی است که در چالش فعلی علاوه بر حضور رئیس جمهور در ستاد شرکت ملی گاز ایران و ارتباط زنده و مستقیم با استان خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان و وزیر نفت به عنوان عالی ترین مقام وزارت نفت نیز در محل شهرستان تربت جام حاضر شدند و دستورات حمایتی و فوری را صادر کردند. حضور میدانی استاندار و وزیر نفت قوت قلب بسیار خوبی برای کارکنان صنعت گاز استان شد.

افتخاری تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ماندگاری جبهه هوای سرد تا دو هفته آینده از مردم تقاضا می کنیم به جهت تقویت شبکه گازرسانی و بازگشت به شرایط عادی حداقل مصرف گاز را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز