خبرگزاری کار ایران

یک مسئول :

پارک خورشید مشهد مستعد ایجاد پیست استاندارد رشته تریال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۴۲

رئیس کمیته دوچرخه سواری بی ام ایکس تهران گفت: با راه اندازی پیست پارک خورشید مشهد می توانیم با برگزاری دوره های استعدادیابی و کشف دوچرخه‌سواران توانمند باعث ارتقاء این رشته مهیج شویم.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نوروزیان مسئول اسبق کمیته تریال و سرمربی تیم ملی تریال و نوید قاسمی مدرس  رئیس کمیته بی ام ایکس تهران؛ در سفری به مشهد از زیر ساخت های دوچرخه‌سواری مشهد در بوستان خورشید و مجموعه آموزشی پارک ترافیک مشهد بازدید کردند.

نوروزیان با تقدیر از اقدام مثبت هیأت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در پیگیری ساخت پیست تریال و بی ام ایکس در مشهد افزود: کمبود امکانات و زیرساخت های این رشته ورزشی در کشور محسوس است و ایجاد این پیست در مشهد میتواند قدم بزرگی در ترویج این ورزش باشد.

نوید قاسمی مدرس  رئیس کمیته بی ام ایکس تهران هم با بیان اینکه شهر مشهد مستعد ایجاد پیست تریال و بی ام ایکس است، گفت: آمادگی داریم تا ضمن بررسی نقشه ها و امکانات موجود، با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی شرایط راه اندازی اولین پیست استاندارد تریال و بی ام ایکس شهر مشهد را فراهم آوریم.

مدرس رشته تریال و بی ام ایکس ایران در خصوص رشته دانهیل تاکید کرد: پس از انجام مطالعات لازم در مسیر قله زو میتوانیم در خصوص راه اندازی مسیر دوچرخه‌سواری دانهیل نیز اقدام کنیم.

رئیس کمیته بی ام ایکس هیأت دوچرخه‌سواری تهران افزود: در نظر داریم دوره های آموزشی و مربیگری مربوط به این دو رشته را نیز در دستور کار قرار دهیم تا به رشد و توسعه زیرساخت های دوچرخه‌سواری در استان خراسان رضوی منجر شود.

قاسمی افزود: در حال حاضر در کشور مربی حرفه ای در این دو رشته کم داریم و با راه اندازی پیست پارک خورشید مشهد میتوانیم با برگزاری دوره های استعدادیابی و کشف دوچرخه‌سواران توانمند باعث ارتقاء این رشته مهیج شده و پرورش مربیان زبده و بین‌المللی در این رشته را پایه گذاری نماییم.

مجید طهوریان عسکری رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی نیز بیان کرد: تامین زیرساخت های دوچرخه‌سواری یکی از برنامه‌های هیأت استان است و برای رسیدن به اهداف ترسیم شده از تمام توانمان استفاده می‌کنیم.

وی افزود: آمادگی داریم تا در مشهد میزبانی دوره های آموزشی و مسابقات، در سطوح ملی و بین‌المللی را بر اساس ظرفیت های قابل احصاء بر عهده بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز