خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین مرکز خلاقیت و نوآوری ورزشی کشور در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۶۶

اولین مرکز خلاقیت و نوآوری ورزشی کشور، با حضور مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در آیین افتتاح مرکز خلاقیت و نوآوری ورزشی، اظهار  کرد: تمام افرادی که در ایجاد این مرکز نقش داشتند کار بزرگی را انجام دادند هرچند که فضای آن محدود و کوچک باشد، بسیاری از کارهای بزرگ از مکان‌های کوچک آغاز می‌شود. ضمن اینکه با توجه به شعار سال هر آنچه که در توان داشته باشیم حمایت خواهیم کرد.

وی در خصوص قدرت علم عنوان کرد: کشورهایی که امروزه قدرتمند و توسعه‌یافته هستند، به جز مدد علم به این مرحله دست نیافته‌اند، لذا ما نمی‌توانیم خود را بی‌نیاز از علم بدانیم، یک ملت می‌تواند به سراغ علم نرود اما رشد نمی‌کند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در ادامه بیان کرد: هر فرد در هر مرحله‌ای از زندگی که به سراغ علم رفته موفقیت را کسب کرده است، علم نیز به هر حوزه‌ای نفوذ کند از جمله ورزش موفقیت به همراه خواهد داشت. علم باید در طراحی بازی‌های جدید و احیای بازی‌های قدیمی نفوذ کند بنابراین ضمن پاسداری از ورزش زورخانه‌ای باید آن را ارتقا داد.

کلهر با اشاره به ایجاد مرکز خلاقیت و نوآوری ورزشی در سایر نقاط کشور، عنوان کرد: بسیاری از ورزش‌های موثر و جهان شمول به درستی طراحی شده است و در این مرکز هراندازه‌ای که سرمایه‌گذاری کنیم نتیجه‌بخش خواهد بود، در این مرکز به امر مهم استعدادیابی نیز پرداخته می‌شود.

همچنین علی‌اکبر هاشمی‌جواهری در آیین افتتاح مرکز خلاقیت و نوآوری ورزشی، اظهار کرد: اگر به شعار سال که مقام معظم رهبری نام‌گذاری می‌کند توجه ویژه‌ای داشتیم  امروز جلوتر از این حرف‌ها بودیم و باید به شعار سال جاری جامه عمل بپوشانیم و در این مرکز بر سه امر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال تمرکز می‌شود، ضمن اینکه در این مرکز ایده و تفکر را به محصول نزدیک می‌کنیم، از این رو در خدمت بسیاری از فارغ‌التحصیلان و صاحبان ایده هستیم.

وی افزود: یک تفکر و روح جدیدی می تواند در ورزش کشور دمیده شود، ما جوانان خلاق بسیاری داریم اما چالش اشتغال گریبانگیر آن‌ها است، در این مرکز جوانان حائز اهمیت هستند و اتفاقات مطلوبی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز