خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۴۰۰ باشگاه ورزشی غیرمجاز در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۵۹

مسئول اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تاکنون حدود نیمی از باشگاه های غیرمجاز شناسایی شده اند که به آنها تذکر داده ایم و پلمب بعضی از آنها در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد عبداللهی در خصوص نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در خراسان رضوی اظهار داشت: پس از دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص ساماندهی باشگاه‌های ورزشی، ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان رضوی با حضور مسئولین استانی (معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نماینده اداره کل تعزیرات حکومتی استان، نماینده صدا و سیما، نماینده استانداری، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران) در اداره کل تشکیل شد که تاکنون ۳ جلسه تشکیل شده که با اجرای مصوبات این ستاد اقدامات لازم به منظور ساماندهی باشگاه های ورزشی استان در حال انجام است.

وی افزود: مکاتبات لازم با شهرستان‌های استان در این خصوص انجام پذیرفته و ادارات شهرستان‌ها با هماهنگی مسئولین ذی صلاح شهرستان نظارت بر باشگاه‌های خصوصی شهرستان را آغاز کرده‌‌اند که تاکنون حدود۷۰ باشگاه غیرمجاز در شهرستان‌ها شناسایی و جهت جلوگیری از فعالیت آنها به ادارات نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ها معرفی شده اند.

مسئول اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: براساس آخرین اخبار، تعداد ۱۰۵۰ باشگاه ورزشی در مشهد اقدام به اخذ مجوز از اداره کل کرده‌اند که تعداد ۳۵۰ باشگاه مهلت پروانه بهره برداری آنها به پایان رسیده است که اقدامی جهت تمدید آن نکرده اند، همچنین تعداد ۴۰۰ باشگاه ورزشی در مشهد به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند که شناسایی شده اند.

عبداللهی تصریح کرد: بسیاری از تخلفات در باشگاه‌های غیرمجاز رخ می‌دهد، زیرا باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت دارند نسبت به اجرای قوانین اهتمام می ورزند اما باشگاه‌های غیرمجاز مقید به رعایت قوانین نیستند؛گزارش هایی مبنی بر برگزاری کلاس‌های مختلط، فروش مکمل، اخذ شهریه‌های نامتعارف به این اداره کل رسیده است.

وی بیان کرد: تاکنون حدود نیمی از باشگاه های غیرمجاز شناسایی شده اند که به آنها تذکر داده ایم و پلمب بعضی از آنها در حال انجام است.

مسئول اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی متذکر شد: این روند به صورت ضربتی تا پایان سال ادامه و در سال آتی به صورت منظم پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز