خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشهد ناتمام ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۵

چکیده: بیش از ۳ هزار نفر در مجمع عمومی انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشهد شرکت کردند که مجمع عمومی فوق العاده در ‌‌نهایت آرامش برگزار شد اما مجمع عمومی عادی بدلیل برنامه ریزی نادرست واحد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اداره کار خراسان رضوی ناتمام ماند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور از عملکرد ضعیف دولت(واحد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اداره کار خراسان رضوی) در برگزاری انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشهد انتقاد کرد.

«اکبر شوکت» در این باره به ایلنا گفت: بیش از ۳ هزار نفر در مجمع عمومی انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشهد شرکت کردند که مجمع عمومی فوق العاده در ‌‌نهایت آرامش برگزار شد اما مجمع عمومی عادی بدلیل برنامه ریزی نادرست واحد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اداره کار خراسان رضوی ناتمام ماند.

وی ادامه داد: علی رغم همکاری «محمد سنجری» مدیر اداره کار خراسان رضوی با انجمن‌های صنفی کارگری، واحد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی این اداره بدلیل برنامه ریزی نادرست نتوانست از شرکت کنندگان در مجمع عمومی انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشهد رای گیری کند.

این فعال صنفی با اشاره به حضور بیش از ۳ هزار کارگر ساختمانی در سالن برگزاری مجمع عمومی، افزود: با حضور این جمعیت طبعا امکان نام نویسی و پخش برگه آراء میان کارگران وجود نداشت و واحد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اداره کار خراسان رضوی که مسئول برگزاری انتخابات شده بود، باید پیش از ورود کارگران به سالن از آن‌ها نام نویسی می‌کرد و برگه رای را در اختیارشان قرار می‌داد.

شوکت با انتقاد از واحد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اداره کار خراسان رضوی، بیان کرد: پیش از برگزاری مجمع عمومی مصوب شده بود رای گیری انتخابات هیات مدیره بر عهده این واحد باشد در حالی که وقتی هیات رئیسه تشکیل می‌شود اداره کار حق دخالت در برگزاری انتخابات و مجمع عمومی را ندارد و تنها باید نقش نظارتی‌اش را ایفا کند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور در پایان اظهار داشت: مجمع عمومی عادی انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشهد طی دو هفته آینده دوباره برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز