خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم "شکرانه خدمت" به منظور تقدیر از فعالان دوام ثامن

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۶۱

سرپرست گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: مراسم شکرانه خدمت روز پنجشنبه ٢۵ خرداد ماه برگزار می‌شود که در این مراسم از فعالان گروه دوام ثامن که در سال ١۴٠١ به صورت داوطلبانه فعالیت‌ و خدمت به زایران و مجاوران امام مهربانی‌ها را انجام دادند، تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن کلیدری پیرامون برگزاری مراسم "شکرانه خدمت" به منظور تقدیر از فعالان دوام ثامن اظهار کرد: گروه دوام ثامن، داوطلبان واکنش اضطراری محلات هستند که به صورت داوطلبانه در حوزه ایمنی و مدیریت بحران فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در مراسم شکرانه خدمت که روز پنجشنبه ٢۵ خرداد ماه در هتل خورشید تابان مشهد برگزار می‌شود، از فعالان گروه دوام ثامن که در سال ١۴٠١ به صورت داوطلبانه در پویش‌ها و مانورها حضور داشتند و با سازمان‌هایی همچون تاکسیرانی، مدیریت پسماند، هلال احمر و اداره کل میراث فرهنگی درخدمت به زایرین در دهه آخرصفر و استقبال از بهار همکاری کردند، تقدیر خواهد شد.

کلیدری گفت: در این مراسم از سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امیر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مسئولان استانی و شهری برای حضور و ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

سرپرست گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد افزود: سال گذشته چهارمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن برگزار شد که در مراسم شکرانه خدمت، اهدای کاپ به برندگان این مسابقات را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز