خبرگزاری کار ایران

در مشهد اتفاق افتاد؛

نجات ۵ نفر از ساکنان آپارتمان مسکونی در پی آتش سوزی یک هایپر مارکت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۷۶

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از عملیات نفس‌گیر گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات ۲ ایستگاه برای مهار آتش سوزی یک هایپر مارکت در شمال شرق این شهر و نجات ۵ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، آتشپاد دوم مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه عرضه مواد غذایی درحومه بزرگراه شهید میرزایی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۸ و ۳۷ را به خیابان شهید محبی اعزام کرد که آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند آتش سوزی در یک فروشگاه مواد غذایی در طبقه همکف ساختمان مسکونی ۴ طبقه رخ داده و دود ناشی از آتش سوزی منجر به محبوس شدن افراد در طبقات بالای این آپارتمان شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان به صورت همزمان ضمن نجات ۵ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار حریق مغازه و جلوگیری از سرایت آتش به سایر واحدهای مسکونی این مجتمع و منازل اطراف کردند.

مدیر عامل آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز