خبرگزاری کار ایران

خراسان رضوی رتبه نخست پروژه‌های هفته دولت در کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۷۷

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: این استان در هفته دولت تاکنون بیشترین پروژه را نسبت به سایر استان ها و در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احسان یوسفی ظهر امروز در شورای اداری استانداری خراسان رضوی در مشهد اظهار داشت: ستاد هفته دولت تشکیل شده است که شامل کارگروه عمرانی و افتتاحیه‌های زیر ساختی، کارگروه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، شهرستان‌ها، ارتباطات مردمی، آمار و ارتباطات و رسانه و فضای مجازی تشکیل شده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: در این ایام با بحث تقویت ارتباط دو سویه و باور پذیری شعار ما میتوانیم اهداف ستاد هفته دولت تدوین شده است. در ابتدا و آستانه هفته دولت نمایشگاه هفته دولت برگزار می‌شود. 

وی اظهار داشت: باتوجه به شعار هفته دولت تحت عنوان دولت در کنار مردم و مردم در کنار دولت برنامه‌ها تدوین شده در ساختمان شمس میدان شهدا برگزار می‌شود. ارتباط بی‌واسطه دولت با مردم و معرفی دستاوردها در این نمایشگاه در تاریخ ۳۱ مرداد و ۱ شهریور مدیران باید حضور داشته باشند. 

یوسفی تصریح کرد: تشرف به حرم و حضور در گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه و نشست با اصحاب رسانه و دیدار با خانواده شهدا و... از جمله برنامه‌های هفته دولت است. 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در شهرستان‌ها به مشابه مرکز استان نمایشگاه دستاوردهای دولت در حاشیه برگزاری نماز جمعه برگزار شود. برگزاری میز خدمت نیز در شهرستان‌ها جزو دستور کار فرمانداران است. 

وی‌ ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه پرسنل نیز مورد توجه قرار گرفته است. برنامه‌های مشترک ۷ شهریور در فرمانداری‌ها و استانداری برگزار خواهد شد. 

یوسفی اذعان کرد: الزامات و سیاست‌هایی نیز مورد توجه است. انسجام بین دستگاه‌های اجرایی‌ که ماموریت مشترک دارند جزو ضرورت هاست. تشریح آثار مثبت پروژه‌ها و ارائه خدمات یکساله دولت و اقدامات دولت از ابتدای تشکیل تا کنون در فرصت این هفته می تواند تشریح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز