خبرگزاری کار ایران

رشد ١٠٠ پله‌ای دانشگاه حکیم سبزواری در رتبه بندی تایمز

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۷۶

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از ارتقای ١٠٠ پله ای این دانشگاه در رتبه بندی تایمز خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد علی زنگنه اسدی گفت: دانشگاه‌ حکیم سبزواری علاوه بر صعود ١٠٠ پله‌ای در رتبه بندی تایمز، در بین دانشگاه‌های برتر آسیا نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اخذ مجوز ایجاد پردیس علم و فناوری سبب شد که پردیس این دانشگاه به عنوان دومین پردیس دانشگاهی در کشور شناخته شود و این پردیس می‌تواند در کنار پارک‌های فناوری به فعالیت نوآورانه و دانش بنیان بپردازند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری افزود: تعداد پژوهشگران دانشگاه حکیم در میان ٢ درصد از دانشمندان برتر جهان از ٧ به ٩ نفر افزایش یافته است که یک نفر از این اساتید نیز در میان یک درصد از دانشمندان برتر جهان قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه فعالیت مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منجر به اشتغال‌ پایدار ٢۵٠ دانشجو این دانشگاه‌ شده است بیان کرد: کسب عناوین برتر در جشنواره های حرکت و رویش نیز از دستاوردهای علمی قابل توجه بوده است. 

اسدی همچنین تعداد دانشجویان حاضر از دیگر ملیت ها را افزایشی دانست و گفت: به جز دانشجویان افغانستانی امسال پذیرای دانشجویان دیگری از کشورهای عراق، سوریه، لبنان و... بوده ایم. همچنین تمام دانشجویان غیر بومی نیز در خوابگاه های این دانشگاه اسکان یافته اند که ۵٠ درصد از کل دانشجویان را شامل شده در صورتی که این آمار در دانشگاه های کشور اسکان ۴٠ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز