خبرگزاری کار ایران

با تصویب تغییر کاربری این کارخانه؛

چراغ لامپ مهتاب دوباره روشن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۱

چکیده: شورای عالی کار در جلسه اخیر خود با تغییر ساختار کارخانه تعطیل شده صنایع مهتاب موافقت کرد / لامپ مهتاب از واحدهای باسابقه تولید لامپ‌های روشنایی فلورسنت بود که به دلیل جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف، بازار فروش خود را از دست داده است.

عضو کارگری شورای عالی کار از موافقت این شورا با اجرای طرح تغییر ساختار در کارخانه تعطیل شده صنایع مهتاب خبر داد.

«محمدرضا بقائیان» ر این باره به ایلنا گفت: این تصمیم در آخرین جلسته شورای عالی کار اتخاذ شد و بر این اساس ساختار کارخانه صنایع مهتاب برای ساخت لامپ‌های روشنایی L. E. D تغییر خواهد کرد.

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور افزود: کارفرمای کارخانه در ابتدا قصد داشت تا ساختار کارخانه را در جهت تولید مواد غذایی تغییر دهد اما به دلیل زمانبر بودن و بالا بودن هزینه اولیه این امر محقق نشد.

کارخانه صنایع مهتاب که در استان خراسان رضوی قرار دارد از واحدهای باسابقه تولید لامپ‌های روشنایی فلورسنت(مهتابی و آفتابی) بود که به دلیل جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف، بازار فروش خود را از دست داده است.

گفتنی است، این واحد تولیدی در پی ورود لامپ های کم مصرف با مشکل زیان انباشته مواجه و در نهایت با نزدیک به ۱۵۰ کارگر از حدود سه سال پیش تعطیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز