خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

۲۳ ایده استارتاپی در خراسان رضوی در دو ساله اخیر به تجاری سازی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۲۷

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : طی ۲ سال گذشته ۲۳ایده استارتاپی از مجموع ۴۵ ایده استارت آپی که در استارت آپ های مختلف با مقام های اول تا سوم برگزیده شده اند، در حوزه کسب و کار صنعتی در این استان پس از طی مراحل اجرا و جذب سرمایه گذار تجاری سازی شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر فرشچی طوسی افزود: این ایده های نوآورانه و فناورانه در صنایع و خوشه های صنعتی مختلف و در قالب رویدادهای استارتاپی ارایه شده است.

رویدادهای استارتاپی فرصتی را برای آشنایی صاحبان ایده با سرمایه گذاران فراهم می کند تا آنها را به هم متصل کند و زمینه تجاری سازی این ایده ها فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ، ۱۵ رویداد استارتاپی با حمایت این شرکت و  پارک علم و فناوری استان برگزار  شد که در هر استارت آپ سه ایده برگزیده جوایز خود را دریافت کردند تا به مرحله تجاری سازی ورود کنند.

فرشچی افزود: امسال ۲ رویداد استارتاپی برگزار شده که نخستین رویداد با عنوان شیکاپ مربوط به خوشه کسب و کار پوشاک و دومین نیز مربوط به صنایع غذایی  با عنوان فودکاپ است که در هفته جاری برگزار و چندین ایده از این رویدادها استخراج شده و در مرحله جذب سرمایه گذار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه دیرینه و ممتاز خراسان رضوی در حوزه صنایع غذایی گفت: در هیچ استانی شهرکی مجزا و ویژه صنایع غذایی وجود ندارد اما مشهد از شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز