خبرگزاری کار ایران

ذخیره سازی بیش از دو میلیارد متر مکعب گاز در مخزن شوریجه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۸۹

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خراسان رضوی از رشد تولید در حوزه شمال شرق کشور با ذخیره سازی بیش از دو میلیارد متر مکعب گاز در مخزن شوریجه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  یحیی فیضی امروز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: همزمان با آغاز سال جدید کارگروه تحقق شعار سال در این شرکت با حضور همه سطوح عملیاتی، مهندسی، مالی و ستادی تشکیل شد تا راهکارهای عملی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف فعالیت های پالایشگاه بویژه بخش تولید گاز و همچنین تعمیر و  نگهداشت تجهیزات و تاسیسات محقق شود.

فیضی همچنین اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، در روزهای گرم سال جاری، روزانه ١٠ میلیون متر مکعب گاز به مخزن زیرزمینی شوریجه تزریق و از ابتدای سال تاکنون میزان دو میلیارد و ٢٠٠ میلیون متر مکعب گاز در این مخزن ذخیره شده است که پشتیبان مناسبی برای پایداری تولید در فصل زمستان و روزهای سرد پیش رو خواهد بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: ذخیره سازی گاز در سال جاری نسبت به سال گذشته با توجه به تلاش شبانه روزی کارکنان نزدیک به ١۵ درصد رشد داشته است و بیانگر تحقق شعار سال و رشد تولید در این مجتمع گازی است.

وی افزود: مدت تعمیرات اساسی این شرکت نیز با برنامه ریزی مناسب و با کوشش خستگی ناپذیر کارکنان ۴۰ روز کمتر از سال گذشته و در پایان شهریورماه به پایان رسید که خود باعث افزایش تولید و کاهش هزینه های مرتبط در حوزه تعمیرات شده است. 

فیضی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای عملیاتی این پالایشگاه در آمادگی کامل برای خدمت رسانی در زمستان قرار دارند اظهار امیدواری کرد که با افزایش تولید صورت گرفته و همچنین با رعایت الگوهای مصرف توسط هموطنان، در زمستان پیش رو مشکلی از بابت تامین گاز وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز