خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری و شوراهای خراسان رضوی:

نقش شوراها در هزینه کرد درست و همراه با عدالت درآمدهای شهرداری ها بسیار خطیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۱۹

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: شورا ها باید دقت ویژه ای در هزینه کرد درست و همراه با عدالت درآمد های شهرداری ها داشته باشند تا خدای نکرده شهرداری ها عدالت در توزیع اعتبارات را از دست ندهند.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: شورا‌ها باید دقت ویژه‌ای در هزینه کرد درست و همراه با عدالت درآمد‌های شهرداری‌ها داشته باشند تا خدای نکرده شهرداری‌ها عدالت در توزیع اعتبارات را از دست ندهند.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی علوی مقدم درهمایش آموزشی شوراهای شهر‌های قوچان، باجگیران، درگز، لطف آباد، چاپشلو، نوخندان و شوراهای شهرستان‌های درگز و قوچان که در سالن اجتماعات امام رضا شهر قوچان برگزارشد، افزود: بیشترمردم ازاین شرایط آگاهی ندارند.

وی گفت: در حالی که مصوبات دولت در بهترین حالت حداقل یکسال طول می‌کشد تا اثر خود را در شهرستان‌ها بگذارد ولی مصوبات شورا‌ها در ‌‌نهایت در یک ماه اثر گذاری خود را در زندگی مردم دارد، شورا‌ها باید بیشترین دقت را در مصوبات خود داشته باشند.

وی باتصریح برایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها تاکیدکرد: امروز یکی از اساسی‌ترین وظایف شورا‌ها در جهت منویات مقام معظم رهبری اقدامات همراه با صرفه جویی در هزینه‌های شهرداری‌هاست.

همچنین در این مراسم علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان ضمن تاکید بر آموزش مداوم شورا‌ها و مجموعه‌های شهرداری‌ها گفت: هرچقدر آموزش و آگاهی ما از قوانین و اختیاراتمان بیشتر باشد دقت نظر ما در تصمیم گیری‌ها بیشتر و مفید‌تر خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم با آموزش صحیح و با تکیه بر قانون و علی الخصوص قوانین بالادستی اعضا شورای شهر بتوانند پاسخ خوبی به اعتماد مردم داشته باشند.

شایان ذکر است در این همایش آموزشی کلاس‌هایی همچون آشنایی با اصول مفاهیم و تعاریف شوراهای اسلامی، آشنایی با قانون تشکیلات و وظایف شورا‌ها، راهکارهای توسعه مشارکت شهروندان در مسائل اجتماعی و فرهنگی، آشنایی با کمیسیون‌ها و قوانین و مقررات اداری شهرداری‌ها و آشنایی با قوانین موضوعه چگونگی ایجاد عوارض و درآمد‌ها برای اعضا شورا‌ها توسط کار‌شناسان استانداری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز