خبرگزاری کار ایران

بسیج امکانات قوچان برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۱۹

فرماندار قوچان گفت: تمام امکانات این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و ثبت یک خاطره خوش از شهرستان خوش آب و هوای قوچان در اذهان زائرین عزیز آقا امام رضا(ع) بسیج شده است.

ایلنا: فرماندار قوچان گفت: تمام امکانات این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و ثبت یک خاطره خوش از شهرستان خوش آب و هوای قوچان در اذهان زائرین عزیز آقا امام رضا(ع) بسیج شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان قوچان علیرضا قامتی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان گفت: برای افزایش کمی و کیفی خدمات به مسافران نوروزی ۱۲ کمیته در این ستاد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با هماهنگی و همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی، تدابیر لازم برای خدمات دهی مطلوب به زائران و مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه آنچه که باقی می ماند خاطره ای است که از سفر به قوچان در اذهان مسافرین می ماند، اظهار داشت: حتی اگر تخلفی از سوی مسافرین انجام گرفت با رفتار خوب و خوش خودمان می توانیم تاثیر گذار باشیم.

قامتی با اشاره به قرار گرفتن قوچان در مسیر ارتباطی استان های خراسان شمالی و رضوی و مسیر عبور مسافران به مناطق شمالی کشور گفت: ظرفیت تردد مسافران در این محور بسیار است و باید از این ظرفیت بهره بسیار خوبی برد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی با گلایه از تعداد بالای متکدیان که از شهرهای همجوار برای تکدی گری به قوچان می آیند، گفت: باید در اسرع وقت با کمک ارگان هایی همچون نیروی انتظامی، بهزیستی و شهرداری تمام متکدیان شهر جمع آوری و در محلی نگهداری شوند.

وی با اشاره به وضع نابسامان ورودی و خروجی های شهر افزود: مدیران راه و شهرسازی و شهرداری باید سریعا نسبت به پاکسازی و ساماندهی این مسیر ها اقدامات لازم زا انجام داده و با نصب تابلوهای راهنمایی مناسب مکان های تفریحی و گردشگری و توانمندی ها و مشاهیر قوچان را به زائرین و مسافران بشناسانند.

فرماندار قوچان به آثار، ابنیه و محوطه های باستانی متعدد و متنوع در این شهرستان و نیز آرامگاه عالمی همچون آقا نجفی قوچانی اشاره کرد و گفت: باید از وجود این بارگاه در شهر قوچان نهایت استفاده جهت شناساندن فرهنگ غنی قوچان را انجام داد.

قامتی افزود: مدیران ادارات و نهادهای دولتی و انقلابی و نیز کلیه مراکز خدماتی و اقتصادی در مسیر راه گردشگران نهایت سعی و تلاش خود در جهت خوشامد گویی و آذین بندی در سطح جاده را داشته باشند.

وی از مدیران بانک ها و شرکت نفت و صنعت و معدن و تجارت شهرستان نیز خواست نظارت بیشتر و دقیق تری بر کار اصناف و پمپ بنزین و گاز و عابر بانک ها داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز