خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان تاکید کرد:

معلمان نقش محوری در تبیین فرهنگ و اقتصاد و ایجاد نقشه راه توسعه قوچان داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۱۳

در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ مزین است این موضوع باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد و معلمان نقش محوری و موثر در تبیین فرهنگ و اقتصاد ونوشتن و ایجاد نقشه راه برای توسعه و پیشرفت قوچان داشته باشند.

علیرضا قامتی در جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان قوچان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ مزین است این موضوع باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد و معلمان نقش محوری و موثر در تبیین فرهنگ و اقتصاد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، قامتی اضافه کرد: در خصوص هوش و استعداد ایرانی هیچ کس در دنیا حرفی برای گفتن ندارد اما در طراحی‌ها نتوانسته‌ایم سهم خودمان را دریافت کنیم که باید با یک نگاه همه جانبه نگر به سوی پیشرفت و تعالی برویم.
وی افزود: توسعه همه جانبه و پایدار به ویژه در مقوله فرهنگ و آموزش جامعه با سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت و علی الخصوص در حوزه پ‍ژوهش و استفاده از ظرفیت‌های پژوهشکده‌ها و پژوهشگران محقق خواهد شد.
فرماندار قوچان تاکید کرد: ظرفیت‌های منحصربفردی در فرهنگیان شهرستان قوچان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد که برای جامعه به عنوان یک فرصت بسیار مطلوب است که بایستی در حوزه کمک به دولت و شهرستان و تحقق برنامه‌های توسعه محور دولت در ارتقای سطح خدمت رسانی بویژه در بخش‌های سلامت و آموزش و نیز طرح ریزی برای نیل به توسعه و پیشرفت مورد برنامه ریزی و مشارکت قرار گیرد.
قامتی با گلایه از نبود برنامه در گذشته برای توسعه قوچان گفت: در طول تاریخ از حداکثر توان و فکر قوچان و قوچانی برای توسعه قوچان استفاده نشده و هیچ نقشه راهی برای پیشرفت قوچان وجود نداشته است و به قوچان یک ظلم تاریخی شده است.

وی افزود: فرصت بسیار اندک است و حتما در آینده نزدیک جلسات کاربردی را با معلمان و مربیان و اندیشمندان برای مشورت و استفاده از فکر و ایده‌های عزیزان را برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز