خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قوچان خبر داد:

دادرس بازنشسته شد / صالحی فرد شهردار جدید قوچان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۴۲

پس از کش و قوس های فروان و تلاش برای ابقا دادرس از سوی تعدادی از اعضا شورای شهر پس از برگزاری چند جلسه سرانجام شورای شهر قوچان با درخواست بازنشستگی دادرس شهردار فعلی شهر قوچان موافقت کرد و صالحی فرد را به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد.

پس از کش و قوس‌های فروان و تلاش برای ابقا دادرس از سوی تعدادی از اعضا شورای شهر پس از برگزاری چند جلسه سرانجام شورای شهر قوچان با درخواست بازنشستگی دادرس شهردار فعلی شهر قوچان موافقت کرد و صالحی فرد را به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در شهرستان قوچان، عباسعلی معتمدی رئیس شورای شهر قوچان با اعلام این مطلب گفت: پس از برگزاری چند جلسه پی در پی و بنا به درخواست آقای محمدرضا دادرس شهردار فعلی قوچان مبنی بر بازنشستگی و با وجود مخالفت بعضی از اعضا با بازنشستگی شهردار با این موضوع موافقت و با انتخاب آقای محمد صالحی فرد دارای دکترای برنامه ریزی شهری به عنوان شهردار جدید و معرفی ایشان به استانداری جهت طی مراحل اداری آن توسط شورای شهر موافقت شد.

معتمدی در ادامه با اشاره به فاصله زمانی بین بازنشستگی شهردار تا ابلاغ حکم شهردار جدید با تصویب شورای شهر مقرر شد آقای غلام رضا کوهستانی معاونت فعلی برنامه ریزی و بودجه شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری انجام وظیفه نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز