خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

استفاده بیشتر از ظرفیت قوچان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۸۶

نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بر استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان وجوانان و نخبگان و افراد متخصص در پست های مدیریتی آموزش و پرورش این شهرستان تأکید کرد.

نماینده مردم شهرستانه های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بر استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان وجوانان و نخبگان و افراد متخصص در پست های مدیریتی آموزش و پرورش این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از شهرستان قوچان، هادی شوشتری در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: از ظرفیت بالای شورای آموزش و پرورش در جهت پیشبرد اهداف اموزش و پرورش باید استفاده کرد و می توان با تشکیل اتاق فکر یا شورای سیاستگذاری آموزش و پرورش با رصد کردن موضوعات و چالش های عمده ی آموزش و پرورش، درباره آن ها چاره جویی کرد.

وی با تبریک انتصاب معاونین جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: از ظرفیت بالای مدیریتی همکاران خواهر نیز جهت بکارگیری در پست ها و مسئولیت ها نباید غافل بود.

نماینده ی مردم قوچان وفاروج در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت بالای شهرستان قوچان در بین ۴۷اداره آموزش و پرورش استان یاد کرد و یکی از ملاک های توسعه ی همه جانبه را توسعه یافتگی منابع انسانی ذکر کرد.

فرماندار قوچان با اشاره به سازماندهی کلی که در آموزش و پرورش شهرستان قوچان در پیش است گفت: آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه ملی ما است که نباید به مخاطره بیافتد و در انتصابات ملاک شایسته سالاری را به عنوان معیار اصلی خود باید قرار دهیم.

همچنین در این جلسه موضوعاتی همچون راه اندازی مجدد سالن دانش آموزی(سینما دانش سابق) و دیوار کشی و بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس روستایی مطرح گردید که مقرر گردید جذب اعتبارات لازم برای سالن اجتماعات از محل کمک های وزارتخانه و دیوار کشی و بهسازی سرویس های بهداشتی از محل کمک های دهیاری های شهرستان و شبکه بهداشت و درمان نیز انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز