خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارآفرینان برتر استان خراسان رضوی:

عزم مدیران خراسان رضوی، ترویج کارآفرینی جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۰۲

هدف این انجمن، سازمان دادن به مسائل کارآفرینان و ایجاد تفکر کارآفرینی است.

رئیس کانون کارآفرینان بر‌تر استان خراسان رضوی گفت: مدیران ارشد استان نیز در ترویج کارآفرینی بسیار جدی هستند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان رضوی و به نقل از ستاد خبری «سفره‌های همدلی» حسین قنبری اظهار داشت: همه اندیشمندان به دنبال این هستند که اخلاق و رفتاری که بازخوردش کسب رزق حلال باشد را توسعه و ترویج دهند.
قنبری عنوان کرد: در کشور ما کسب روزی حلال به طور جدی دنبال می‌شود و البته آثار و عواملی که به کسب روزی حلال منجر می‌شود نیز بسیار روشن است.
رئیس کانون کارآفرینان بر‌تر استان خراسان رضوی گفت: باید تلاش کنیم که مردم کار و کار آفرینی را باور کنند و البته می‌توان با کار آفرینی به کسب روزی حلال نیز دست یافت.
وی به تشکیل کانون مردم نهاد کارآفرینان در استان اشاره کرد و گفت: هدف این انجمن سازمان دادن به مسائل کارآفرینان و ایجاد تفکر کارآفرینی است.
قنبری ادامه داد: ۱۵۰۰ نفر کارآفرین بر‌تر سعی می‌کنند با تشریک مساعی این رفتار را به جامعه منتقل کنند.
رئیس کانون کارآفرینان بر‌تر استان خراسان رضوی افزود: دستگاه‌ها استقبال کرده‌اند و تقریبا در اکثر دانشگاه‌ها کار آفرینی تدریس می‌شود و و از صداو سیما نیز انتظارمی رود تا در توسعه کارآفرینی و تغییر رفتار مردم تاثیرگذار باشد.
وی با تاکید بر اینکه تلویزیون باید رفتاری کار آفرینانه را داشته باشد و سفره‌های همدلی با سبکی جدید خود یک نوآوری و کارافرینانه است ادامه داد: خوشبختانه مدیران ارشد استان نیز در ترویج کارآفرینی بسیار جدی هستند.
قنبری تاکید کرد: شبکه خراسان رضوی به خاطر مخاطب تخصصی موفقیت خوبی دارد و می‌تواند تاثیر بیشتری بر مخاطبان داشته باشد.
وی افزود: ساخت برنامه‌های مناسبتی ماه رمضان را مثبت ارزیابی می‌کنم و انتظار نیز این است که اینگونه برنامه‌ها تقویت شود.
وی همچنین زمان پخش این برنامه‌ها در ماه رمضان و در ساعتی که بیشترین مخاطب را دارد از عومل موثر در رساندن پیام و فرصت مناسبی برای فرهنگی سازی دانست.
قنبری اضافه کرد: پخش برنامه تلویویزیونی در زمان افطار توسط صدا و سیمای خراسان رضوی به خاطر وجود بارگاه رضوی در مشهد الرضا بر مخاطبان این شبکه از سراسر کشور نیز تاثیر دارد و بر گستره مخاطب آن می‌افزاید پس محتوای این برنامه بسیار داری اهمیت است.
رئیس کانون کارآفرینان بر‌تر استان خراسان رضوی در خصوص تاثیر برنامه‌های صداو سیما در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی یادآور شد: در گذشته نه چندان دور در ایران بیکاری قباحت داشت و زندگی و کار اصالت دیگری داشت.
وی ادامه داد: در خانواده‌های قدیم ایرانی تشکیل خانواده حساب شده بود و اصالت ویژه‌ای داشت.
وی به نوع مصرف و قناعت در زندگی سنتی ایرانی اشاره کرد و بیان کرد: حتی در نحوه مصرف مواد غذایی در خانواده ایرانی برنامه ریزی وجود داشت.
وی با بیان اینکه کشارورزی در گذشته رونق بیشتری داشت و فرزندان نیز از کودکی در کار و فعالیت شریک و کمک خانواده بودند؛ ادامه داد: همچنین در صنعت نیز وضعیت بهتر از حال بوده است و دلیلش این بود که ایرانیان در سال‌های نه چندان دور برنامه داشته‌اند و تعهد به تولید، تعهد به مصرف کننده و تعهد به اخلاق بسیار اهمیت داشته است.
رئیس کانون کارآفرینان بر‌تر استان خراسان رضوی تاکید کرد: در گذشته زندگی و کار مردم برای کسب روزی حلال بود و باید مسئولان کشور به صورت جدی رفتارهایی را که منجر به کسب روزی حلال می‌شود را ترویج و ایجاد باور به کارآفرینی را در مردم مورد تاکید قرار دهند.
برنامه سفره‌های همدلی با ساختاری ترکیبی - نمایشی دارد با دکوری متفاوت از سال گذشته اجرا می‌شود و مهندسی جدید مرکز خراسان رضوی است که با همکاری گروه فرهنگی هنری مصور در استان در حال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز