خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی؛

هیات دولت برای نخستین بار در مشهد، جلسه استانی برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۴۵

یکی از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم، ایجاد ثبات، آرامش و مشارکت عمومی برای پیشبرد نظام و حرکت به‌سوی تعالی است.

استاندار خراسان رضوی از برگزاری نخستین جلسه استانی هیئت دولت در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رشیدیان صبح امروز در نشست تشکل‌ها، احزاب و نخبگان سیاسی با بیان این مطلب افزود: هیات دولت در هفت سفر گذشته به استان‌های کشور جلسه استانی تشکیل نداد اما در مشهد این جلسه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم، ایجاد ثبات، آرامش و مشارکت عمومی برای پیشبرد نظام و حرکت به‌سوی تعالی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سفر هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی در تلاقی هفته دولت و دهه کرامت یک واقعه بدون برنامه‌ریزی، اما بسیار مبارک است.

وی تاکید کرد: در اوایل امسال برخی می‌گفتند که زیاد نباید به بودجه عمرانی امید داشت، اما باید گفت که تاکنون و در ششمین ماه سال ۲۸ درصد از بودجه عمرانی استان اختصاص داده شده است؛ در حالی‌ که بودجه عمرانی سال گذشته استان تا پایان سال مالی تنها ۳۳ درصد آن اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه هفته آینده جلسه‌ای برای هماهنگی سفر هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، گفت: احزاب، تشکل‌ها و نهادها می‌توانند در این ارتباط پیشنهادهای خود برای ایجاد تحول در مسائل استان را ارائه دهند تا در این جلسه مطرح شود.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: کسی که دیدگاه‌های رئیس‌جمهور و دولت را قبول نداشته باشد، نمی‌تواند دولت را در پست‌های سیاسی همراهی کند.

وی اضافه کرد: فهرست افراد فرمانداری که نیاز بود تغییر پیدا کنند، به وزارت کشور ارسال شده اما تغییر معاون سیاسی‌، امنیتی وزیر کشور و فشار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سبب شد تغییرات روند کندی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز