خبرگزاری کار ایران

ماهانه حدود هزار آتش سوزی و حادثه در مشهد رخ می‎دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۵۶

تا پایان تیرماه سال جاری، میانگین مدت زمان اطفای حریق، چهار دقیقه و ۴۶ ثانیه است که این رقم در سال گذشته چهار دقیقه و ۴۷ ثانیه بوده است.

با احتساب چهار هزار و ۸۲۶آتش سوزی در پنج ماه گذشته، به صورت میانگین هر ماه ۹۶۵مورد آتش‎سوزی در مشهد رخ داده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، افزود: تا پایان سال گذشته، پنج هزار و ۲۴۲‎حریق و پنج هزار و ۶۳۱ حادثه به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی مشهد گزارش شده که این میزان تا پایان تیرماه سال جاری در بخش حریق یک هزار و ۹۹۴ و در بخش حادثه دو هزار و ۸۳۲ مورد بوده است.

آتشپاد دوم حسن جعفری در خصوص میانگین مدت زمان رسیدن به محل حریق افزود: شاخص میانگین مدت زمان رسیدن به محل حریق در سال ۹۲ از چهار دقیقه و ۱۹‎ثانیه به چهار دقیقه و ۱۴ ثانیه تا پایان تیرماه سال جاری رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد همچنین از کاهش مدت زمان رسیدن به محل حادثه خبر داد و گفت: در پایان سال ۹۲ میانگین زمان رسیدن به محل حادثه پنج دقیقه و ۵۷ ثانیه بود که با تلاش سازمان و از طرفی افزایش امکانات این رقم به پنج دقیقه و ۱۰‎ثانیه تا پایان تیرماه سال ۹۳‎رسید.

جعفری همچنین به میانگین مدت زمان اطفاء حریق نیز اشاره کرد و افزود: تا پایان تیرماه سال جاری میانگین مدت زمان اطفای حریق چهار دقیقه و ۴۶ ثانیه است که این رقم در سال گذشته چهار دقیقه و ۴۷ ثانیه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز