خبرگزاری کار ایران

در هشتمین سفر استانی دولت؛

برنامه سفر وزرا به شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۲۷

همچنین معاون رئیس‌جمهور در امور زنان به نیشابور و معاون حفاظت محیط زیست رئیس‌جمهور به شهرستان‌های چناران و بینالود سفر می‌کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی برنامه های سفر وزرا به شهرستان های این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر پورمهدی با اشاره به آغاز سفرهای هیئت دولت به شهرستان‌ها پیش از ورود رئیس‌جمهور به استان، اظهار کرد: بر طبق برنامه پیش‌بینی شده وزیر کشور به شهرستان‌های فریمان و تربت‌جام، وزیر نفت به سرخس، وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان‌های فیروزه و خوشاب و وزیر اطلاعات به زاوه و باخرز سفر می‌کنند.

وی افزود: وزیر دادگستری در تربت‌حیدریه، وزیر جهاد کشاورزی در مه ولات و بجستان، وزیر آموزش و پرورش در کاشمر، وزیر ورزش و جوانان در خلیل آباد و بردسکن، وزیر بهداشت در جوین و جغتای، وزیر نیرو در قوچان و وزیر راه و شهرسازی در رشتخوار و خواف حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از سفر معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به درگز و کلات خبر داد و اظهار کرد: همچنین معاون رئیس‌جمهور در امور زنان به نیشابور و معاون حفاظت محیط زیست رئیس‌جمهور به شهرستان‌های چناران و بینالود سفر می‌کنند.

پورمهدی خاطرنشان کرد: دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی از تایباد و معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از سبزوار بازدید می‌کنند.

وی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان میراثفرهنگی را به ترتیب مسئول سفر به شهرستان‌های داورزن و گناباد عنوان کرد.

مدیر اطلاع‌رسانی سفر هیئت دولت در استان گفت: وزرا در واقع نمایندگان رئیس‌جمهور محترم در رسیدگی به امور شهرستان‌ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز