خبرگزاری کار ایران

روحانی در بدو ورود به مشهد مقدس:

دولت موظف است برای حل مشکلات خراسان رضوی تلاش کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۹۱

دیدار با علما، نخبگان، ایثارگران و جلسه شورای اداری برنامه‌هایی است که در طی مدت حضور در مشهد و خراسان رضوی انجام خواهیم داد و نتایج آنها را به مردم اعلام خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: خدماتی که در طی سه سال باقیط مانده عمر دولت به مردم خراسان رضوی وعده داده شده محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به مشهد با بیان اینکه دولت موظف است برای حل مشکلات مشهد و خراسان رضوی تلاش کند، گفت: خدماتی که در طی سه سال باقیط مانده عمر دولت به مردم خراسان رضوی وعده داده شده محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: خداوند بزرگوار را شاکریم که در شب میلاد مولای ما حضرت علی بن موسی الرضا خداوند این توفیق را به ما داد که به این آستان مقدس شرفیاب شویم و از نزدیک بتوانیم به این بارگاه سلام و عرض ارادت کنیم. برای ما موجب افتخار است در ضمن امروز و فردا و پس فردا که در خدمت مردم استان خراسان رضوی هستیم، مطالب آنها را بشنویم و دولت تا جایی که توان دارد در خدمت مردم قهرمان‌پرور و رهبرپرور این استان است.

روحانی با بیان اینکه این سرزمین قبلگاه عاشقان است، یادآور شد: میلیون‌ها زائر در طول سال به مشهد مشرف می‌شوند که نیاز به خدمات دارد و دولت موظف است برای حل مشکلات خراسان رضوی تلاش کند.

روحانی خاطرنشان کرد: دیدار با علما، نخبگان، ایثارگران و جلسه شورای اداری برنامه‌هایی است که در طی مدت حضور در مشهد و خراسان رضوی انجام خواهیم داد و نتایج آنها را به مردم اعلام خواهیم کرد.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام علی یونسی، محمد نهاوندیان، حسین فریدون، حمید ابوطالبی، محمدرضا صادق، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی و محمد شریعتمداری همراهان رئیس جمهور در سفر به مشهد بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز