خبرگزاری کار ایران

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور:

دولت از نقد‌پذیری رسانه‌ها استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۵۴

معتقدم این حق خبرنگاران است که توسط رسانه‌های خود بیمه شوند و پس از آن نیز بیمه تکمیلی را داشته باشند / دولت در وقت قانونی، وزیر علوم را به مجلس معرفی خواهد کرد.

مشاور رسانه‌ای رییس جمهورر با بیان اینکه دولت از نقد‌پذیری رسانه‌ها استقبال می‌کند، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای فضای باز رسانه‌ای در یک سال اخیر انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا صادق در جمع خبرنگاران گفت: از حضور در جمع فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی بسیار خوشحال هستم و همزمانی این نشست را با میلاد امام رضا(ع) را به فال نیک می‌گیرم.

وی اظهار داشت: این جلسه، نشست خبری بنده نیست بلکه یک گفت‌وگوی صمیمانه است که میان بنده و اصحاب رسانه انجام می‌شود تا از طریق آن بخشی از مشکلات مطرح و حل شود.

صادق با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را برای فضای باز رسانه‌ای در یکسال اخیر انجام داده است، افزود: دولت تمام تلاش خود را برای فضای باز رسانه‌ای در یکسال اخیر انجام داده و از نقدپذیری رسانه‌ها استقبال می‌کند.

وی اظهار داشت: دولتمردان باید از تمامی جزئیات استانها مطلع باشند و باید ببینیم نگاه جامعه به فعالیت‌های دولت چیست و در واقع این مهمترین موضوع است.

صادق در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون مباحثرسانه‌ای گفت: معتقدم این حق خبرنگاران است که توسط رسانه‌های خود بیمه شوند و پس از آن نیز بیمه تکمیلی را داشته باشند. دولت رویکرد خاصی نسبت به حضور خبرنگاران در برنامه‌ها ندارد.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در خصوص زمان معرفی وزیر علوم به مجلس نیز اظهار کرد: دولت در وقت قانونی وزیر خود را به مجلس معرفی خواهد کرد.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور بافت فرسوده اطراف حرم و حاشیه‌نشینی مشهد را مهمترین موضوع جلسه بعد از ظهر امروز هیات دولت اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز