خبرگزاری کار ایران

مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد:

تولد یکصدمین نوزاد در آمبولانس‌های 115 مشهد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نوزاد دختری در دستان پرسنل فوریت های پزشکی این مرکز متولد شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس این گزارش، در ساعت 10 و 22 دقیقه صبح  روز 7 بهمن ماه سالجاری و بدنبال درخواست کمک به بیمار زایمانی در حاشیه شهر مشهد یک دستگاه امبولانس به همراه دو نفر  پرسنل فوریت های پزشکی عازم محل شدند.

تکنسین های اورژانس 115 در زمان حضور بر بالین مدد جو با بیماری مواجه شدند که در مراحل آخر پروسه زایمانی قرار داشت. لذا با رعایت نکات ایمنی مادر باردار به داخل آمبولانس انتقال یافته و با حمایت های جسمی ، روانی و درمانی در تولد نوزاد تسهیلات لازم را مهیا کرده و پس از تولد نسبت به انتقال مادر و نوزاد به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد اقدام کردند.

طاهرزاده مسئول روابط عمومی و کارشناس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از سلامتی کامل مادر و نوزاد خبر داد و گفت: با تولد این نوزاد تعداد زایمان های انجام شده در آمبولانس های اورژانس 115 مشهد مقدس از ابتدای سال جاری تاکنون به 100 مورد رسید.

وی ضمن قدردانی از آقایان دادفر و زنگنه تکنسین های آمبولانس اعزامی اورژانس 115 مشهد گفت: تمامی کارکنان فوریت‌های پزشکی دوره‌های مراقبت‌های زایمانی را در زمان آموزش ضمن خدمت طی می کنند.

کد خبر : ۳۴۲۱۹۰