خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی:

آیت الله طبسی جزو استوانه‌های انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۲۰۰

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آیت الله واعظ طبسی جزو استوانه‌های انقلاب و نظام هستند، گفت: من از مردم خوب‌مان می‌خواهم که برای ایشان دعا کنند و از حضرت رضا(ع) بخواهند که به این خادم و پاسدار حریم‌شان، شفای کامل عنایت فرمایند.

به گزارش ایلنا ، دکتر محسن رضایی پس از عیادت از آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مقدس، گفت: ما از درگاه خداوند متعال آرزو می کنیم که سلامتی کامل ایشان به زودی بازگردد و هم چنان به خدمت در عرصه‌های مختلف مشغول باشند.

وی هم چنین به روایت خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: در زمان اجرای عملیات والفجر 8، ما از ایشان تقاضا کردیم که پرچم حضرت رضا(ع) را در اختیارمان قرار دهند. ایشان هم محبت کردند و شبانه این پرچم را به ما رساندند و ما با پرچم امام رضا(ع) از اروند عبور کردیم، وارد فاو شدیم و پرچم را بالای مسجد فاو به اهتزاز در آوردیم.

حسن واعظی، دبیر جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز که در این عیادت دکتر رضایی را همراهی می کرد، با اشاره به حضور آیت الله واعظ طبسی در جلسات مجمع، گفت: طی 15 سال اخیر ما توفیق داشتیم هر دو هفته یکبار در جلسات مجمع در خدمت ایشان باشیم و امروز که جلسه بدون حضور آیت الله واعظ طبسی برگزار شد، همه جای خالی‌شان را احساس کردیم. به همین دلیل بعد از پایان جلسه به منظور عیادت به مشهد مقدس مشرف شدیم.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله واعظ طبسی، یکی از سرمایه های عظیم انقلاب و از معتمدین امام و رهبری هستند، گفت: ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان نهضت، اقدامات بزرگی را رقم زدند و سختی‌های بسیاری را متحمل شدند. پس از انقلاب هم در عرصه های مختلف به ویژه به عنوان تولیت آستان قدس رضوی خدمات ویژه ای را به زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) و همه مردم ایران اسلامی ارائه دادند که امیدواریم بعد از این هم ادامه داشته باشد.

واعظی درباره نقش آیت الله واعظ طبسی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: ایشان تجربه های ارزنده در عرصه های مختلف دارند و از این رو همیشه اظهارات‌شان در مجمع راهگشاست. هم چنین همواره خیرخواه مردم هستند و برای مصلحت اسلام، نظام و منافع مردم تلاش می کنند و صحبت هایشان هم پیرامون همین مسئله است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز