خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

هدف ستاد اجرایی خدمات سفر افزایش میزان گردشگران است

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۵۸

استاندار خراسان رضوی و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نخستین این جلسه ستاد گفت: مهمترین هدف ستاد خدمات سفر خراسان رضوی تلاش برای افزایش ورود گردشگران و بالابردن میزان اقامت آنان است.

به گزارش ایلنا ، علیرضا رشیدیان در این جلسه در گزارشی ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همه دست اندرکاران ستاد خدمات سفر گفت: خراسان رضوی قطب گردشگری- زیارتی در کشور است و خوشبختانه خدماتی که به مسافران نوروزی در این استان ارائه می شود، برنامه ریزی شده و مناسب است.
 
وی در صحبت های خود از رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور خواست تا ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تبدیل به یک ستاد دایمی شده و ردیف اعتبار مشخصی برای آن در نظر گرفته شود.
 
وی همچنین با اشاره به رویداد فرهنگی مشهد 2017 اضافه کرد: با توجه به این رویداد مهم فرهنگی، دایم شدن ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی با ساختاری ثابت می تواند به برگزاری هرچه بهتر این رویداد در مشهد مقدس کمک کند.
 
رشیدیان در ادامه صحبت های خود آماری را نیز از ورود و خروج گردشگران و مسافران نوروزی ارائه کرد و گفت: در حوزه ریلی و هوایی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 2 درصد و 11 درصد افزایش ورود گردشگر داشته ایم اما در حوزه زمینی شاهد کاهش دو درصدی ورود مسافران از طریق اتوبوس و سایل نقلیه عمومی هستیم. ضمن اینکه ده درصد نیز افزایش ورود وسایل نقلیه شخصی را شاهد بوده ایم.
 
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سال گذشته ظرفیت اسکان در استان خراسان رضوی 250 هزار نفر شب بود که امسال این رقم به 390 هزار نفر شب افزایش یافته است.
 
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی افزود: طرح هایی مانند طرح مبداء به مبداء و نیز اجرای طرح ماه عسل برای زوج های جوان از جمله طرح هایی است که این ستاد برای افزایش میزان ورود مسافر و نیز افزایش میزان ماندگاری آنان در استان برنامه ریزی کرده است.
 
وی خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر به دنبال توزیع سفر و افزایش میزان ماندگاری مسافران در استان خراسان رضوی است.
 
در این جلسه هم چنین حسین زارع صفت دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز با ارائه گزارشی از آمادگی کامل این استان برای میزبانی زا زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و ارائه خدمات شایسته به آنان خبر داد.
 
یادآور می شود روسای کمیته های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز هر کدام به ارائه گزارش‌های خود در این جلسه پرداختند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز