خبرگزاری کار ایران

بیش از 497 سبدحمایتی بین نیازمندان توزیع شده است

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۳۵

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از 497 سبد حمایتی بین نیازمندان و در قالب طرح فرشتگان رحمت توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا فضلیانی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اظهارداشت: یکی از ماموریت های سازمان داوطلبان این جمعیت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آسیب دیده جامعه است.

وی تصریح کرد: در راستای دستیابی به اهداف خیرخواهانه و بشر دوستانه این جمعیت به منظور خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در ایام نوروز، با همکاری خیرین و نیکوکاران، نسبت به تهیه بسته های حمایتی«مواد غذایی ، پوشاک و ...» و توزیع آن‌ها بین نیازمندان اقدام می‌کند.
 
فضلیانی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا به امروز بالغ بر 497 سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: با توزیع این بسته‌ها، بیش از یک هزار و 532 نفر از سبد حمایتی بهره‌مند شده‌اند و ارزش ریالی این سبدها بیش از 497 میلیون ریال بوده است.
 
فضلیانی ضمن دعوت از کلیه خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در اجرای طرح های انسان دوستانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر به‌عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان بسترساز فعالیت های بشر دوستانه است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز