خبرگزاری کار ایران

اعتبار نامه منتخب مردم کاشمر در مجلس دهم اعطا شد

در آئینی اعتبارنامه منتخب مردم کاشمر که به امضای فرماندار و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان و اعضای هیات اجرایی و نظارت رسیده بود اعطا شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که فرمانداران سه شهرستان کاشمر، خلیل آباد و بردسکن نیز حضور داشتند، فرماندار کاشمر گفت: در اجرای آیین نامه اجرایی مجلس شورای اسلامی پس از تایید انتخابات توسط شورای نگهبان فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه مکلف هستند اعتبارنامه منتخبان مجلس شورای اسلامی را آماده کرده و ضمن ارسال آن به استانداری و وزارت کشور یک نسخه از آن را هم به نماینده منتخب دهند.

مهدی فروزان در این مراسم که فرمانداران شهرستان‌های خلیل آباد و بردسکن حضور داشتند، با اشاره به اینکه این اعتبارنامه به تأیید اعضاء هیات اجرایی و هیات نظارت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده است، گفت: منطقه ترشیز برای رفع مشکلات نیازمند همدلی و هم‌زبانی است.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار کرد: باید با تلاش در حوزه اقتصاد مقاومتی منطقه ترشیز را از تنگناها خارج کرد و به سمت و سویی رفت تا شاهد فعالیت مجدد و بازگشت کارخانجات و واحدهای کارگاهی تعطیل شده به چرخه تولید باشیم.

وی با بیان اینکه در این باره باید برنامه ریزی خاص خود را در استان و کشور داشت و با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس آنها را عملیاتی و اجرایی کرد، افزود: در گام اول اجرای اقتصاد مقاومتی تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی عملیاتی شد تا بتوانیم از این طریق سرمایه در گردش را به واحدهای تعطیل شده تزریق کنیم.

در ادامه فرماندار خلیل آباد عنوان کرد: در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مجلس دهم باید همگام و همسو با دولت دکتر روحانی باشد.

مجتبی شاکری با بیان اینکه در شهرستان خلیل آباد توسعه متوازن مدنظر است، گفت: متاسفانه در منطقه ترشیز به خصوص شهرستان خلیل آباد مشکلات عدیده‌ای از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد که امیدواریم با حضور منتخب مردم در مجلس شاهد رفع آنها باشیم.

وی اظهار کرد: بدون شک برای رفع مشکلات فراروی منطقه ترشیز نیازمند همدلی و هم‌زبانی همه مسئولان و مردم هستیم.

در پایان مراسم نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خرسندم از اینکه توفیق خدمتگزاری به بنده اعطاء شده است، بیان کرد: وظیفه‌ای سنگین و بزرگ از جانب مردمی فهیم بر دوش من گذاشته شده است که امیدواریم از آن سربلند بیرون بیایم.

بهروز بنیادی با تأکید براینکه باید با خدمت صادقانه در جهت برطرف کردن بسیاری از مشکلاتی که ناخوداگاه در ترشیز بزرگ از آن غفلت شده تلاش کرد، بیان کرد: تنها راه اجرای فرامین مقام معظم رهبری وحدت مسئولان و مردم است.

وی در همین خصوص از همه مسئولان و بزرگان منطقه ترشیز خواست به سمت وحدت و همدلی حرکت کرده و آنچه به نفع عموم و اکثریت است را بیان کنند و از رفتن به سمت مسائلی که آسیب زننده است خودداری کنند.

بنیادی با بیان اینکه من برای کسب قدرت، ثروت و دروغ گویی نیامده‌ام، افزود: برای رفع مشکلات مردم و فراهم کردن رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

در این مراسم فرماندار کاشمر اعتبارنامه نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به منتخب منطقه ترشیز در انتخابات هفتم اسفند، اعطا کرد.

کد خبر : ۳۵۹۳۰۸