خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

همدلی دستگاه‌های متولی امر زمین نتیجه‌بخش بوده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۴۱۷

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: همدلی دستگاه های متولی امر اراضی و رفع تصرف آنها در استان بسیار نتیجه بخش بود به طوری که الگوی سایر کشور شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین مظفری در بازدید از ارتفاعات جنوب مشهد با بیان این مطلب گفت: همتی که مسئولان استان در رفع تصرف از اراضی داشتند منجر به رفع تصرف از بخش اعظمی از اراضی ملی شد و امیدواریم این کار تا جایی ادامه پیدا کند که حتی یک وجب زمین به صورت غیرقانونی در دست کسی نباشد.

وی افزود: جا دارد از تمامی دستگاه هایی که در این طرح حضور داشتند و در رفع تصرف از اراضی ملی دخیل بودند و همچنین دادستانی که از این موضوع حمایت کردند قدردانی کنم و اعلام نمایم بخش ناچیزی که در دست متصرفان مانده نیز به زودی آزادسازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی ارگان های دولتی به بهانه های قانونی یا غیرقانونی تاکنون اقدام به تصرف اراضی ملی کرده اند که با پیگیری هایی که دراین زمینه صورت گرفته است، تصرفات فاقد مجوز مرتفع و اراضی به مردم بازمی گردد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان با اشاره به لزوم قاطعیت در اجرای مصوبات شورا و رفع تصرفات جدید بیان داشت: شهرداری نیز با دراختیار گرفتن اراضی ملی می بایست سرعت بیشتری در ایجاد فضای سبز و تحویل آن به مردم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز