خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

کاروان آفتاب در جوار خورشید هشتم به حرکت درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۷۱۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه کاروان آفتاب با هدف معرفی دستاوردهای جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سید سعید سرابی با بیان این خبر افزود: نمایشگاه کاروان آفتاب از برنامه های چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در دهه کرامت در مشهد برگزار می شود.
 
وی بیان داشت: در این نمایشگاه دستاوردهای سیزده ساله و آثار فرهنگی و هنری این جشنواره در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که برگزاری آن از مشهد آغاز شده است باید بستری فراهم شود که جلوه ای از فرهنگ رضوی متبلور در آثار این جشنواره در معرض دید مردم قرار گیرد و ما بر همین اساس نیازمند ایجاد شور و شعف در دهه کرامت هستیم تا مخاطبان در بستری مناسب ارتباط مستقیم با جشنواره برقرار کنند.
 
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این نمایشگاه آثار تولیدی جشنواره، آثار فرهیختگان و هنرمندان و آثار سفارشی فاخر به نمایش گذاشته خواهد شد.

سرابی بیان داشت: جلسات اولیه این نمایشگاه برگزار شده است و در حال برنامه ریزی باشکوه این نمایشگاه در مشهد هستیم و با توجه به این که این نمایشگاه در تابستان برگزار می شود و زائرین زیادی در مشهد حضور دارند پیش بینی می شود استقبال خوبی از این نمایشگاه بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز