خبرگزاری کار ایران

تجلیل استاندار خراسان‌رضوی از دستگاه‌های برتر استان در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۲۴۵

استاندار خراسان رضوی در نخستین جلسه شورای اداری سال 95 استان از خدمات دستگاه‌های برتر استان در سطح ملی و استانی در سال گذشته، قدر دانی کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رشیدیان در این جلسه که به نام سردا شهید عبدالحسین برونسی و هزار و 300 شهید کارگر استان برگزار شد؛ ضمن تقدیر از همراهی و تلاش مدیران در سال گذشته، اظهار داشت: همه روسای ادارات و دست‌اندرکاران، در توفیقات حاصل شده سهیم هستند و قطعا اجر خدمت به زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نزد خداوند متعال محفوظ است.   

وی عهده‌دار بودن مسئولیت در نظامی اسلامی را وظیفه‌ای سنگین بر دوش مسئولان  دانست و گفت: افتخار ما این است که در کشوری خدمت می‌کنیم که تحت نظر ولی امر است که باید از این فرصت در راستای ارتقای میزان رضایتمندی مردم به عنوان ولی نعمتان اصلی تلاش کنیم.

در این جلسه از روسای دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان جهاد کشاورزی، مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای، آب منطقه‌ای، آبفای روستایی، آب و فاضلاب مشهد، گاز و مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی، محیط زیست، راه آهن،  دامپزشکی، فنی و حرفه ای و فرماندهی انتظامی منطقه خراسان رضوی و ناظر گمرکات خراسان رضوی به دلیل کسب رتبه های برتر و نخست در سطح ملی و استانی با حضور استاندار خراسان رضوی تجلیل شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز