خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی مطرح کرد:

برقراری سالانه بیش از نیم میلیون تماس با مرکز پیام شرکت گاز خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۶۶۲

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: میانگین برقراری سالیانه نیم میلیون تماس با مرکز پیام این شرکت، نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگذاران خود است.

به گزارش ایلنا، حبیب الله صادقی با اشاره به سهم عمده مرکز پیام شرکت گاز خراسان رضوی در جلوگیری از وقوع سوانح گاز، اظهار کرد: این شرکت توانسته است تا با انجام فعالیتی 24 ساعته و پایدار، سهم قابل توجهی را در حوزه پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه گاز استان ایفا کند.

وی ماموریت سازمانی مرکز پیام شرکت گاز خراسان رضوی را پاسخگویی شبانه روزی به تماس‌های مشترکین عنوان کرد و افزود: ارسال فوری پیام‌های ثبت شده (حوادث، نشت گاز، قطع و وصل گاز و ...) به واحدهای امداد مناطق هفتگانه مشهد، پیگیری لازم در خصوص رسیدگی به پیام های اضطراری و عملیاتی و همچنین پیگیری خارج از نوبت تماس‌های اعلامی از سوی ستاد مدیریت بحران استان، از وظایف اصلی مرکز امداد 194 شرکت گاز استان خراسان رضوی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی این شرکت در سال 94، گفت: مشترکان گرامی می‌توانند نسبت به اعلام درخواست های خود در موارد غیر عملیاتی از طریق سامانه 37074  اقدام کنند.

صادقی وظیفه اصلی مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی را راهنمایی، پیگیری شکایت ، ثبت انتقادات و پیشنهادهای مشترکان گاز طبیعی عنوان کرد و گفت: یکسان سازی و تجمیع رسیدگی به پیام های مردمی از طریق سامانه ای واحد به جهت افزایش رضایتمندی مشترکان از اصلی‌ترین اهداف تشکیل این مرکز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز