خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد:

رقابت در عرصه انتخابات نمک جامعه است/ منصفانه نقد کنیم، نه تخریب

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۶۱

فرماندار مشهد گفت: رقابت در عرصه انتخابات نمک جامعه ما است و باید هم باشد.

به گزارش ایلنا، منصوری در دومین نشست اداری شورای شهرستان که امشب در سالن شورای فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هلال‌احمر جایگاه ویژه و حائز اهمیتی دارد و فعالیت این نهاد در صحنه بحران‌ها بر کسی پوشیده نیست و همه ما تلاش شبانه‌روزی این بزرگواران را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه حمعیت هلال‌احمر پس از نیروی انتظامی دومین دستگاهی است که در مواقع بحران بر سر صحنه حوادث حاضر است، تصریح کرد: هلال احمر در مانورهای غیر مترقبه بعد از نیروی پلیس در صحنه حاضر است.

منصوری خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر علاوه بر فعالیت در عرصه داخلی در عرصه بین المللی به منظور کمک به مستضعفان خوب درخشیدند که این امر مایه سربلندی ما است.

فرماندار مشهد در رابطه با فعالیت سازمان ثبت احوال و اهمیت نقش جمعیت به عنوان یکی از پارامترها و عناصر قدرت در هر کشوری ادامه داد: در تعریف دولت کشور چند عنصر مطرح است سرزمین، حاکمیت، حکومت و جمعیت از مهم ترین عناصر اقتدار هر کشوری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش آمار طلاق نگران کننده است، عنوان کرد: این آمار زیبنده نظام و شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی نیست، حال باید بنیان خانواده را به عنوان یک سرمایه اجتماعی جدی بگیربم و تمام دستگاه ها در راستای کاهش آمار آسیب های اجتماعی تلاش خودشان را معطوف دارند و به آسیب شناسی این امور بپردازند.

منصوری با تاکید بر اینکه ما باید هوشیار باشیم، افزود: رمز موفقیت جامعه اسلامی تقویت وحدت است، با حفظ وحدت می توان در مقابل دشمنان، امپریالیست، سوسیالیست و استعمارگر پیر ایستاد، حال به برکت خون شهدا و از برکت انقلاب اسلامی که تحت تاثیر کلام وحی است، وضعیت خوبی داریم.

فرماندار مشهد با بیان اینکه امنیت نعمت بسیار بزرگی است اما از آن غافل هستیم، خاطرنشان کرد: علی رغم آن که در سطح منطقه نا امنی های بسیاری را وجود دارد در ایران از امنیت خوبی برخوردار هستیم، این امر موهون حرکت هدفمند و گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه هر کجا به حرف رهبری گوش کردیم سود بردیم و چه خوب است که همگی انصاف داشته باشیم، ادامه داد: رقابت در عرصه انتخابات نمک جامعه ما است و بایستی هم باشد.

منصوری خاطر نشان کرد: اگر هم به سیاستی انتقاد وارد است باید انصاف را رعایت کنیم اگر انتقاد می کنیم درست انتقاد کنیم، چرا که رمز موفقیت در وحدت کلمه است و امام راحل و مقام معظم رهبری بارها بر این امر تاکید موکد داشتند.

فرماندار مشهد افزود: منصفانه نقد کنیم، تخریب نکنیم و در واقع به دنبال خواسته ای که دشمن دارد نرویم، امروز موقعیت خوبی داریم و امیدواریم این موقعیت را در تمامی زمینه ها کسب و حفظ کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توطئه های آمریکا در طول ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملتی که با حضور خود در تمامی صحنه ها توطئه دشمنان را خنثی می کند را باید قدر دانست، مشکلات شان را حل کنیم و ارباب رجوع را تکریم کنیم و تا جایی که امکان دارد با ادای احترام بستر ارائه خدمات رابرای آنان مهیا کنیم.

منصوری در پایان سخنان خود با اشاره به ۱۴ خرداد و سالروز ارتحال امام (ره) افزود: جمعی از دوستان از شهرستان مشهد به مقصد مطهر امام حرکت می کنند لذا درخواست می شود تمامی دستگاه ها مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز