خبرگزاری کار ایران

در ۵ محور سطح شهر صورت پذیرفتٰ؛

جمع‌آوری بیش از 300 تابلوی غیر مجاز از سطح شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۷۳۱

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری و اصلاح بیش از 40 درصد تابلوهای غیرمجاز توسط شهروندان خبر داد.

به گزارش ایلنا ، احمد محبی عنوان کرد: شهرداری بر طبق مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام به جمع آوری و اصلاح تعداد 320 تابلوی غیر مجاز از 6 منطقه و 5 محور سطح شهر کرده است.
 
وی با اشاره به مشارکت بیش از 40 درصد از شهروندان در اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز افزود: طرح اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز سطح شهر در 5 محور شامل خیابان صیاد شیرازی، بلوار امامت، بلوار مجیدیه، خیابان بهار و خیابان شیرازی در حال انجام است که تعداد 114 تابلوی غیر مجاز توسط مالکان و 206 تابلو توسط شهرداری جمع آوری شده است.
 
محبی در ادامه تصریح کرد: طبق مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد ارتفاع تابلوی شناسایی سر درب واحدهایی که ارتفاع از کف معبر تا سقف ۳ متر است برابر یک متر و ۴۰ سانتی متر و در خصوص واحدهایی با ارتفاع بیش از سه متر حداکثر برابر دو متر و طول آن نیز برابر ممر واحد صنفی مجاز است.
 
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: نصب تابلوی شناسایی در مغازه های یک طبقه، نباید بالاتر از دست انداز بام و در ساختمان های بیش از ۲ طبقه نیز نباید مزاحم نما و پنجره فوقانی شود, در صورت عدم رعایت ضوابط فوق و نیز عدم اصلاح تابلو، شهرداری ظرف مدت ۱۰ روز پس از صدور اخطاریه اقدام به جمع‌آوری و جریمه مالک خواهد کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز