خبرگزاری کار ایران

پیش از اعزام به لیگ‌جهانی انجام شد؛

برگزاری مرحله‌نخست اردوی تیم بسکتبال 3 نفره دانشجویان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۹۷۵

اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتبال سه‌نفره دانشجویان برای شرکت در مسابقات لیگ‌جهانی از ١٠ تا ١٤ شهریورماه به میزبانی دانشگاه پیام‌نور مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، مرحله نخست این اردو با حضور ١٢ نفر از بازیکنان منتخب دانشگاه‌های سراسر کشور انجام و مرحله دوم از  ٣ تا ٦ مهرماه در تهران خواهد بود.

داوریار عضو شورای دانشگاه پیام‌نور با حضور در اردوی تیم، ضمن خداقوت به کادرفنی و دانشجویان افزود: افتخار می‌کنیم دانشجویان پیام‌نور علاوه بر سرآمدی در علم، در ورزش هم مایه افتخار نه تنها دانشگاه که کشور عزیزمان ایران هستند.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان‌رضوی  با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم بیان کرد: همه اهتمام و کوشش ما فراهم آوردن امکانات حداکثری علیرغم همه محدودیت‌ها است و امیدواریم سوم آبان ماه شاهد اهتزاز پرچم پرافتخار و نواختن سرود ملی ایران در چین باشیم.

شایان ذکر است، تیم  دانشجویان دانشگاه پیام‌نور که به نمایندگی از ایران، تیرماه امسال برای نخستین بار موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شده بود و مجوز حضور در مسابقات بسکتبال لیگ‌جهانی دانشجویان که از تاریخ ٢٧ مهر تا ٣ آبان در ژیامن چین برگزار می‌شود را دریافت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز