خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نخستین سمینار زمین پاک به همت جوانان خورشید سبز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۹۶۳

نخستین سمینار زمین پاک به همت جوانان خورشید سبز با حضور معاون رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش در مشهد برگزار می شود.

سارا سادات حسینی دبیر این سمینار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: برای اولین بار، در یک سمینار محورهای مختلف علمی وتئوری و پژوهشی با همت صفر تاصدی جوانان و مشارکت های ارگان های دولتی برگزار می شود.

حسینی مشاور مدیرکل آموزش وپرورش خراسان گفت:دختران خراسانی بخشی از بدهی انسان ها به زمین را پرداخت می‌کنند. معصومه ابتکار مهمان جوانان خورشید سبز در مشهد خواهد بود، همچنین فانی وزیر آموزش وپرورش نیز به سمینار پیام خواهد داد و احتمال حضورش هر لحظه قوت می‌گیرد.

حسینی افزود: برای اولین بار در سطح کشور به سراغ بررسی همسویی طبیعت با انسان در شاهنامه فردوسی رفته ایم که با کمک بنیاد فردوسی کشور و با کوشش‌تیم پژوهشی جوانان خورشید سبز با ارائه طرح واره محیط زیست در شاهنامه فردوسی همراه خواهیم بود.

وی ادامه داد: ارائه شبکه ملی جوانان فعال محیط زیست و ارائه دکور نوین محیط زیستی با همت خود دانش آموزان خراسانی یکی از محورهای مهم این برنامه است.

حسینی تصریح کرد : جوانان خورشید سبز به عنوان بزرگترین گروه محیط زیستی جوان کشور که تولد خود را در آموزش و پرورش خراسان داشته است اکنون با بیش از سی و پنج هزار نفر عضو در سطح خراسان رضوی و آمادگی برای احداث شعبه در پنج استان دیگر با محوریت شعبه مرکز آماده است.

ساراسادات حسینی خاطرنشان کرد: جوانان خورشید سبز اوج فعالیت های خودجوش دانش آموزی است. ما در راستای اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کنیم

وی ادامه داد: نخستین سمینار زمین پاک به همت جوانان خورشید سبز با مدیریت صفر تا صد جوانان و همراهی ارگان های مختلف اعم از آموزش و پرورش خراسان رضوی، سازمان محیط زیست، اداره کل ورزش جوانان، بنیاد فردوسی توس، اداره آموزش وپرورش استثنایی و شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی و همکاری دادستانی وگروه مشاوران جوان آموزش وپرورش خراسان برپا می‌شود.

نخستین سمینار زمین پاک به همت جوانان خورشید سبز ششم مهرماه 95 در فرهنگسرای مصلی نژاد مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز