خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کاشمر در جایگاه هفتم استان در سرشماری اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۵۶۵

معاون هماهنگی و اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن کاشمر از قرارگرفتن این شهر در جایگاه هفتم استان از حیث تعداد خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده‌اند، خبرداد .

برامکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشمر از قرارگرفتن کاشمر در جایگاه هفتم استان از حیث تعداد خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند، خبرداد .

وی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن گفت: تعداد کل خانوارهایی که در هشتمین سرشماری عمومی نفوس وسمکن در شهرستان باید سرشماری شوند 54633 خانوار است.

برامکی گفت: در مدت 28 روز اجرای طرح سرشماری به صورت اینترنتی 20 هزار و 454 سرپرست خانوار با مراجعه به سامانه اینترنتی اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: 37.44 درصد خانوارهای کاشمر در طرح اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت داشته اند که این درصد از میزان مشارکت کل استان بالاتر است.

برامکی با بیان این که در هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن 66 هزار و 950 نفر به صورت اینترنتی سرشماری شدند، افزود: خانوارهایی که به صورت اینترنتی ثبت نام کردند بایستی در زمان مراجعه مأمور آمارگیر کد رهگیری که از سوی مرکز آمار برای آنان پیامک شده است را ارائه کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح حضوری سرشماری و مراجعه مأموران آمارگیر به درب منازل یادآور شد: در این طرح که از 28 مهرماه آغاز شده و تا 25 آبان ماه ادامه دارد مأموران آمارگیر با مراجعه حضوری نسبت به ثبت اطلاعات خانوارهایی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشدند اقدام می کنند.

برامکی با اشاره به این که در طرح حضوری سرشماری 47 مأمور آمارگیر و 8 کارشناس فنی مشارکت دارند تصریح کرد: مأموران آمارگیر با حضور در 478 آبادی دارای سکنه و خالی سکنه، 58 روستای دارای سکنه و مناطق مختلف شهری اطلاعات خانوارها در این مناطق را ثبت خواهند کرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار کاشمر با تأکید بر این که روستای دهمیان از توابع بخش کوهسرخ کاشمر نخستین روستای خراسان رضوی بود که موفق به مشارکت 100 درصدی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شد تصریح کرد: در هشتمین طرح سرشماری نفوس و مسکن 12 هزار و 704 خانوار در شهر کاشمر،4 هزار و 699 خانوار در بخش مرکزی، 595 خانوار در شهر ریوش و 2 هزار و 456 خانوار در روستاهای بخش کوهسرخ ثبت نام اینترنتی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز