خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور:

جشن تکریم نوروز در قالب نوروزگاه ها در سراسر کشور برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۱۳

نماینده عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: امسال نوروز متفاوت است چرا که یک گام در جهت تکریم آیین باستانی نوروز خواهیم برداشت و در قالب نوروزگاه هایی که در سراسر کشور برگزار می شود می توان انتقال دهنده سنت دیرینه ای بود که در فرهنگ کشور ما وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سعید شیرکوند ظهر امروز چهارشنبه 25اسفندماه در مراسم مانور ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار داشت: جمع شدن و اعلام امادگی دستگاه ها برای پذیرش زائران و گردشگران  نوروزی که شهر مشهد را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند نشان از آمادگی مسئولان و دستگاه های خدماتی خراسان رضوی و شهر مشهد است.

وی افزود: آنچه به عنوان استراتژی نوروز در نظر گرفته شده نشان دهنده متفاوت بودن نوروز96 است و امیدواریم آثارآن را در جنبه های مختلف شاهد باشیم.

شیرکوند تصریح کرد:نوروز 96با ولادت حضرت فاطمه(س) شروع و با ولادت امام علی(ع) به پایان می رسد و می تواند برای ملت ایران  و شیعیان جهان قابل توجه باشد.نوروز 96متفاوت است چرا که باتلاش دولت تدبیر و امید و میراث فرهنگی کشور نوروز به ثبت جهانی رسیده است.

نماینده عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور عنوان کرد: یک نوروز ملی و جهانی و باستانی با تمام آیین هایی که در خود دارد و با همراهی 12کشور امسال برگزار می شود و امسال نوروز متفاوت است چرا که یک گام در جهت تکریم آیین باستانی نوروز خواهیم برداشت و در قالب نوروزگاه هایی که در سراسر کشور برگزار می شود می توان انتقال دهنده سنت دیرینه ای  بود که در فرهنگ کشور ما وجود دارد و این متفاوت بودن نوروز 96؛ ما را موظف می کند  جدی تر و با برنامه ریزی بهتر عمل کنیم و میزبان خوبی باشیم برای افرادی که نوروز 96شهر مشهد را انتخاب کرده اند.

وی افزود:به نظر می رسد تمهیدات خوبی در شهر مشهد اندیشیده شده است و در قالب ستاد خدمات سفر دستگاه های استان خراسان رضوی خدمات خوبی را فراهم کرده اند و خاطره خوشی از جهت میزبانی به یادگار خواهند گذاشت.

شیرکوند گفت:باید نوروز در شهر مشهد سازمان دهی تر شود متاسفانه امروز در بسیاری از شهرها گردشگری را به عنوان صنعت  کمتر مورد توجه قرار می دهند و از فواید آن کمتر استفاده می کنند شهر مشهد شرایط خاص خود را دارد و این خاص بودن همیشه پا برجاست اما عنوان صنعت گردشگری در طول سال باید  مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور عنوان کرد: سازمان نیافتگی خانه مسافرها یکی از موضوعاتی است که همیشه در شهر مشهد از آن رنج می بریم و این نابسامانی سبب خدشه در صنعت گردشگری شده است که امیدواریم در سال 96 کاهش ساماندهی بهتری نسبت به انها صورت گرفته باشد.

وی تصریح کرد: خدمت در شهر مشهد هم فیض اخروی دارد و هم فیض دنیوی، مسئولیت ما در شهر مشهد بسیار سنگین است و امیدواریم افرادی که شهر مشهد را انتخاب میکنند از اقدامات صورت گرفته در نوروز 96 رضایت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز