خبرگزاری کار ایران

در نخستین ساعات شروع ثبت نام از داوطلبان صورت گرفت؛

بازدید استاندار خراسان رضوی از ستاد انتخابات شهرستان مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۳۱

استاندار خراسان رضوی در نخستین ساعات شروع ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ستاد انتخابات شهرستان مشهد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی رضا رشیدیان در این بازدید با اشاره به ثبت نام 400 نفر از داوطلبان تا این لحظه، اظهار داشت: علی رغم این که تصور می شد امروز با توجه به روز پایانی سال، استقبال برای ثبت نام چشمگیر نباشد؛ ولی متقاضیان، حضوری فعال داشته اند.

وی از تمامی افراد واجد شرایطی که می توانند در مدیریت شهری نقش آفرینی موثری داشته باشند؛ دعوت به عمل آورد تا خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم امروزه به نقش و اهمیت شوراها در بهبود مدیریت شهری واقف هستند و با آگاهی کامل نسبت به انتخاب بهترین ها اقدام خواهند کرد.

رشیدیان اظهار امیدواری کرد: این دوره از انتخابات نیز همچون ادوار گذشته پرشور، گسترده، با نشاط، رقابتی و مبتنی بر اخلاق برگزار شود.  

شایان ذکر است؛ رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار مشهد و برخی از مدیران کل ستادی، استاندار خراسان رضوی را در این بازدید همراهی می کردند.

 گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی از 30 اسفند ماه (امروز) آغاز و تا 6 فروردین ماه در ساعات اداری در محل فرمانداری ها و بخشداری های استان انجام می شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.

هم اکنون خراسان رضوی دارای 73 شورای اسلامی شهری و 2 هزار و 554 شورای روستایی است که در مجموع 2هزار و627 شورای اسلامی شهری و روستایی در این استان با هشت هزار و 392 عضو فعال است.

از کل تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان هشت هزار و 226 نفر مرد و 166 نفر زن هستند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز