خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خواف خبرداد:

برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان خواف

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۶۶

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خواف در خراسان رضوی از برگزاری محفل انس باقرآن باصدای قاری ومؤذن کشوری درمحروم ترین روستاهای مرزی این شهرستان خبرداد.

محمودایوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در خواف ، گفت : این محفل که باشرکت خیل کثیری ازمردمان روستاهای لاخی وبرکا درمسجدروستای« برکا» برگزار شد مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قصدداریم مسائل فرهنگی٬ هنری وقرآنی را به روستاهاببریم تاروستاهای مرزی هم متنعم ازتلاوت کلام نورشوند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خواف با اشاره به حضور مسئولان شهرستانی و خیرین استانی بیان داشت : درابتدای این مراسم دوتن ازقاریان شهرستان خواف به تلاوت قرآن پرداختند و در انتها قاری و مؤذن مقام اول کشوری آقای مسعودپنجه به قرائت قرآن پرداخت و در اختتامیه این همایش بزرگ قرآنی صدای اذان مؤذن برتر کشوری و اذان گوی حرم حال وهوای خاصی به آن محفل معنوی داد.

ایوبی خاطرنشان کرد: درپایان این مراسم۱۳۰۰ پرس غذای گرم بین روزه داران توزیع شد.

وی ضمن تقدیروتشکرازحضورمسئولین شهرستان وخیرین گرانقدرازاهل سخاوت خواست تا آن ها را دراین امورات ارزشمند واثرگذاریاری نمایند. 

 ۱۳۰۰ جعبه شیرینی برای عیدسعیدفطر دراختیار  مردم روستا ی خواف قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز