خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:

سایت مسکن مهر سبزوار تجهیز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۷۶

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از تجهیز سایت مسکن مهر این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، احمد برادران در بازدید از سایت مسکن مهر سبزوار، نبود انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز، نانوایی، مسجد و مدرسه ابتدایی را از مهمترین مشکلات مسکن مهر سبزوار عنوان کرد و اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده تاکنون تمام واحد های مسکونی مسکن مهر از نعمت آب، برق، فاضلاب و گاز بهره مند شدند.

وی با اشاره به اختصاص یک باب نانوایی به سایت مسکن مهر گفت: مجموعه دستگاه های دولتی به تعهدات خود در زمینه ایجاد زیر ساخت ها در این مجموعه عمل کرده اند.

فرماندار ویژه سبزوار اضافه کرد: یک باب مسجد در محل مسکن مهر سبزوار با پیشرفت 30 درصد توسط اداره راه و شهرسازی احداث شد که این طرح با همکاری نیکوکاران تکمیل میشود.

برادران با بیان اینکه طرح ساخت یک مدرسه ابتدایی12 کلاسه سایت مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته دارد، افزود: با تلاش انجام شده این طرح اکنون دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است که با تخصیص سه میلیارد ریال دیگر از محل کمک های خیران این طرح در نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسد.

وی مهمترین مشکلات مسکن مهر سبزوار را موضوع اختلافات بین اعضا شرکت‌های تعاونی و سهامداران دانست و گفت: با وجود اینکه قانون اجازه دخالت دستگاه های دولتی در امور داخلی شرکتهای تعاونی را نداده است اما تلاش شد تا مشکلات مسکن مهر سبزوار با حضور مسئولان بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

- مسکن مهر از جمله پروژه های ملی است که اگر چه باعث خانه دار شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، اما اکنون بروز پاره ای از مشکلات ریز و درشت باعث ناراحتی و سلب آرامش ساکنین این سایت مسکن شده است؛ امیدواریم مسئولان شهری هر چه سریعتر نسبت به رفع آنان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز