خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه دو مدرسه در گناباد با حضور خیرین و مسئولان استان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۴۱۶

دو پروژه خیرساز با حمایت موسسه مهر گیتی، اداره کل نوسازی و مجمع خیرین شهرستان در شهرک زیبا شهر و روستای قنبراباد با حضور مسئولان شهری گناباد و برخی از مسئولان استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، محمدپور مدیر کل اداره آموزش و پرورش گناباد در مراسم افتتاحیه این دو پروژه که با حضور معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی انجام شد  ضمن ابراز خرسندی از حضور خیرین گرانقدر اعلام کرد قریب به 50 میلیارد تومان طی چند سال گذشته از ناحیه خیرین، مجمع خیرین شهرستان و اداره کل نوسازی در سطح شهرستان گناباد هزینه شده که شایسته تقدیر و سپاس از این عزیزان است. 

به گفته محمدپور دو پروژه افتتاح شده هر یک دارای شش کلاس و به متراژ ۴۲۶ متر مربع و با هزینه کرد بیش از 500 میلیون تومان  تحویل آموزش وپرورش گناباد شده است.

ضمنا پروژه آموزشگاه 6کلاسه  امام صادق علیه السلام در شهرک بهلول روستای بیلند با مساحت 450 متر مربع با پیش‌بینی هزینه 600 میلیون تومان پس از انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش گناباد و اداره کل نوسازی استان  به صورت تمام خیرساز در دست ساختمان است که امروز پنچ شنبه مورد بازدید مسئولان استان و شهرستان قرار گرفت.

دعوت از خیرین گرامی جهت تامین فضاهای آموزشی در مناطق پرجمعیت و محروم شهرستان، تکمیل و تجهیز مدارس از خیرین مدرسه  ساز و مدرسه یار از موضوعات مطرح شده توسط فرماندار محترم و مدیر آموزش و پرورش گناباد در این مراسم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز