خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی خبر داد:

معرفی سید علی‌اکبر پرویزی به عنوان استاندار خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۶

نام مهندس پرویزی از ابتدا به عنوان پزینه های پیشنهادی از سوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی مطرح شد و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از تمامی گزینه های تصدی سمت استانداری، نام ایشان به صورت رسمی از سوی وزارت کشور برای تصویب به عنوان استاندار خراسان شمالی به هیأت دولت اعلام شد.

ایلنا: رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی در زمان انتخابات از معرفی سید علی اکبر پرویزی از سوی وزارت کشور به عنوان استاندار خراسان شمالی به هیأت دولت خبر داد.

قربان مهاجران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کارآمدی و بومی بودن استاندار یکی از اولویت‌ها تعیین استاندار بومی برای استان خراسان شمالی بود گفت: وزارت کشور خواسته مردم خراسان شمالی بعد از تجربه مدیریت ۷ استاندار غیر بومی برای بومی بودن استاندارشان را یک خواسته منطقی و به حق ارزیابی کرد و بی‌شک با قرار گرفتن مهندس پرویزی که سابقه معاونت عمرانی نخستین استاندار خراسان شمالی را در سابقه‌اش دارد؛ استان خراسان شمالی مسیر توسعه و ساخته شدن را بهتر و سریع‌تر خواهد پیمود.

قربان مهاجران افزود: نام مهندس پرویزی از ابتدا به عنوان پزینه‌های پیشنهادی از سوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی مطرح شد و با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از تمامی گزینه‌های تصدی سمت استانداری، نام ایشان به صورت رسمی از سوی وزارت کشور برای تصویب به عنوان استاندار خراسان شمالی به هیأت دولت اعلام شد.

سید علی‌اکبر پرویزی متولد اسفراین یکی از شهرستان‌ها استان خراسان شمالی در گذشته مسئولیت‌هایی چون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و سایر سمت‌ها را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

خراسان شمالی در ۱۹ مرداد ۸۳ تاسیس شده است و تاکنون با احتساب مسئولت یک سرپرست ۷ استاندار را تجربه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز