خبرگزاری کار ایران

توفیق استاندار خراسان شمالی یعنی رفع مشکلات استان

کد خبر : ۱۰۷۹۴۸

در این گردهمایی روسای ستاد شهرهای استان خراسان شمالی ادامه داد: در ابتدا فهرستی که از سوی ستاد برای انتخاب استاندار به مرکز ارائه شد نشان داد که این استان لیاقت داشتن استاندار بومی را دارد و می توان از دیگر نیروها نیز در بدنه وزارتخانه ها استفاده کند.

ایلنا: «درکش» یکی از تفریحگاه‌های زیبای شهرستان مانه و سملقان، میزبان دومین گردهمایی شورای سیاست گذاری استان و ستادهای انتخاباتی شهرستان‌های دکتر روحانی در زمان انتخابات بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی «ستاد دکتر روحانی در زمان انتخابات» قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی با ارائه گزارشی از فعالیت ستاد برای شناسایی از مشکلات و نیازهای استان و جمع بندی مشکلات و خواسته‌های مردم در راستای حل این مشکلات گفت: ستاد در قدم اول لازم دید با دعوت از نمایندگان مردم استان در ادوار مجلس سعی کرد نگاه این عزیزان را برای انتخاب یک وزیر از استان و معرفی نیروهای توانمند استان برای خدمت به دولت در جای جای کشور هدایت کرد.

یحیی نیکدل در این گردهمایی روسای ستاد شهرهای استان خراسان شمالی ادامه داد: در ابتدا فهرستی که از سوی ستاد برای انتخاب استاندار به مرکز ارائه شد نشان داد که این استان لیاقت داشتن استاندار بومی را دارد و می‌توان از دیگر نیرو‌ها نیز در بدنه وزارتخانه‌ها استفاده کند.

وی با اشاره به شعار دولت منتخب مردم که تدبیر را در سر لوحه شعار‌هایش قرار داده است گفت: از ابتدا حرکت مدبرانه توأم با آرامش و احترام در تمام برنامه‌های ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در زمان انتخابات قرار داشت تا از هر گونه حرکت مخرابانه و شتاب زده جلو گیری شود.

نیکدل با تشکر از دولت تدبیر و امید که به تقاضای فعالان ستادهای انتخاباتی در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در زمان انتخابات برای انتخاب آقای مهندس پرویزی پاسخ مثبت داد گفت: بی‌شک توفیق استاندار خراسان شمالی‌‌ همان رفع مشکلات استان و در نتیجه حرکت استان به سوی توسعه و پیشرفت است و این آرزوی تمامی شورای سیاست گذاری و ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در زمان انتخابات در خراسان شمالی است.

این صاحب نظر استانی افزود: همه ما در معرض یک امتحان تاریخی برای اثبات توانمندیهای خود قرار داریم و چنین شرایطی ایجاب می‌کند تا همه صاحب نظران و اندیشمندان و آحاد علاقمندان به توسعه استان اعم از نمایندگان محترم مجلس، اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و مدیران و کار‌شناسان در بدنه مدیریتی دستگاه‌ها و همه فعالان سیاسی خود زنی نکرده و فارغ از نوع نگرش سیاسی خود تلاش کنیم تا ادعائی را که در مورد توانمندی نیروهای بومی داشته‌ایم به اثبات برسانیم که در غیر این صورت پرونده نیروهای بومی در این استان و در سطح ملی برای همیشه بسته خواهد شد.

در این نشست صمیمی که به میزبانی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در زمان انتخابات در شهرستان مانه و سملقان برگزار شده بود؛ باقر رجب نیا مسوول این ستاد شهرستانی، با تقدیر از فعالیت خردمندانه مسوولان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی گفت: وجود اولین‌های استان در ستاد دکتر روحانی در استان در مقایسه باستادهای انتخاباتی دوره‌های گذشته یکی از دلایل خردمندی ستاد بود.

محمد قنبری به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها، علی توافقی از فاروج، غلامرضا عابدینی از جاجرم، شیراله باقری از گرمه، محمدرضا رضایی از شیروان، بهمن غضنفری از شهرستان راز و جرگلان، علی شورزاده از شهر سنخواست، محمد دهقانی از شهرستان اسفراین از دیگر رؤسای ستادهای شهرستانی و شهرهای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در زمان انتخابات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز