خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۷

به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و با همکاری کارگروه اشتغال استان یک دوره آموزش کارآفرینی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان برگزار شد.

به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و با همکاری کارگروه اشتغال استان یک دوره آموزش کارآفرینی با حضور مدیران و کار‌شناسان دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان شمالی در این کارگاه آموزشی ضمن تأکید بر اهمیت آموزش در کاهش مشکلات، از کارآفرینی به عنوان نمونه و سمبل موفقیت نام برد و گفت: افرادی که در این زمینه کار می‌کنند باید باهوش، با ذکاوت و همچنین توانایی و ریسک‌پذیری بالایی داشته باشند.
حسن قلی‌زاده، همچنین از داشتن اراده قوی، برنامه ریزی خوب و مناسب، صبر و حوصله و پیگیری و نظارت به عنوان شاخصه‌های کارآفرینان نام برد.
وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با استفاده از اطلاعات کسب شده از دوره آموزشی و تجربیات خود، در زمینه ایجاد اشتغال و همچنین کمک به کارآفرینان استان تلاش کنند.
معاون برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه کشاورزی استان دارای ظرفیت‌های خوبی است در این زمینه نیز باید با برنامه ریزی مناسب و بلند مدت همت گمارد.
قلی‌زاده با اشاره به اینکه در استان بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان تحت پوشش آبیاری تحت فشار هستند ادامه داد: باید با برنامه ریزی لازم، بهره وری از این اراضی نیز افزایش یابد.
در این دوره آموزشی مباحثی از قبیل بازار کار و شاخصهای آن، فضای کسب و کار، شبکه‌های شغلی جهانی و کاریابی، اثربخشی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و سایر مباحثمرتبط بحثو تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز