خبرگزاری کار ایران

سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی؛

استاندار خراسان شمالی خواستار حضور پرشکوه مردم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۸

مقام عالی دولت در استان همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست برنامه های خود را بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید و در راستای اهداف کلان نظام تبیین و اولویت بندی کنند.

ایلنا: استاندار خراسان شمالی با گرامی داشت ۱۹ مهر ماه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست با شناسایی نارسایی‌ها و تقویت نقاط قوت تلاش کنند تا تمامی اهداف و پروژه‌های سفر معظم له به استان طی بازه زمانی تعیین شده به صورت تمام و کمال اجرا و عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا مهندس سید علی اکبر پرویزی در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه «همه وظیفه داریم تلاش خود را به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم نکوداشت حماسه ۱۹ مهر و حضور گسترده همه اقشار مردم و گروه‌ها بکار گیریم» گفت: با سرانجام رساندن پروژه‌های سفر معظم له به استان طی بازه زمانی تعیین شده مردم طعم شیرین سفر را با تمام وجود لمس می‌کنند.

مقام عالی دولت در استان همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست برنامه‌های خود را بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در راستای اهداف کلان نظام تبیین و اولویت بندی کنند.
وی تاکید دولت دکتر روحانی را بر قانونگرایی، قانونمداری، روش‌های مدیریتی کار‌شناسانه و استفاده از نیروهای متخصص و صلاحیتدار عنوان و با بیان اینکه فرصت انجام هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد اضافه کرد: مدیران دستگاه‌ها می‌بایست با حذف جلسات بی‌نتیجه غیرضروری، پرهیز از برخورد کلیشه‌ای، اصلاح اشتباهات موجود و انجام کار کار‌شناسی در بررسی پروژه‌های مورد نظر، صرفا تعهداتی را که قابل اجرا و عملی است در اولویت کاری قرار دهند.

استاندار خراسان شمالی، با بیان اینکه به دلیل وجود برخی مشکلات مالی لزوما باید پروژه‌های نیمه تمام اجرایی شده و تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام به پایان نرسیده، پروژه‌ای جدید آغاز نشود تصریح کرد: در این برنامه ریزی حتما سهم شهرستان‌ها و مراکز شهری رعایت شود.

رییس شورای اداری استان، همچنین لزوم ارائه آمار صادقانه در تشریح وضعیت موجود را خاطر نشان کرد و با تاکید بر اینکه بخش مهمی از مشکلات مردم به خاطر وجود اختلافات میان دستگاه‌ها به دلیل تعصبات بی‌دلیل سازمانی است افزود: چنانچه این اختلافات ادامه یابد با آن جدا برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است مقام معظم رهبری سال ۱۹ مهر ۹۱ با حضور در خراسان شمالی به مدت ۸ روز با مردم این استان دیدار و مشکلات این استان را از نزدیک بررسی و دولت را موظف کرد مصوبات این سفر را در یک فرصت سه ساله با اعتبارات در نظر گرفته شده برای توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استان اجرا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز