خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید شهرستان بجنورد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۹

بنا نیست انتخاب مدیران بومی به هرقیمتی باشد بلکه باید ترجیحاً از مدیران بومی توانا و شایسته استفاده شود.

مراسم تودیع ومعارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان بجنورد با حضور مدیران کل اجرایی استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: بنا نیست انتخاب مدیران بومی به هرقیمتی باشد بلکه باید ترجیحاً از مدیران بومی توانا و شایسته استفاده شود.

سیدعلی اکبر پرویزی، مهم‌ترین موضوع مراسم تودیع و معارفه را در این دانست که مدیران درس بگیرند هر آمدنی رفتنی دارد و باید تنها برای رضای خدا و مردم گام بردارند.

پرویزی با بیان اینکه طبیعی است دولت‌هایی که تغییر می‌کنند، تغییراتی در ساختار مدیریتی نیز انجام شود، ابراز امیدواری کرد: با انتخاب مدیران اصلح و شایسته گام‌های موثر در توسعه و پیشرفت کشور و استان برداشته شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، تغییرات پی در پی مدیران استان خراسان شمالی را یک نوع آسیب جدی در استان برشمرد و افزود: تغییراتی که در این شرایط مواجه هستیم باید با تدبیر و برنامه ریزی درست انجام شود تا در ساختارهای استانی با مشکل حاد مواجه نشویم.

وی تاکید کرد: استانداری خراسان شمالی در دولت جدید بنا دارد در اولویت اول از مدیران شایسته و توانای بومی استفاده کند و انتخاب مدیران شرط بر بومی سازی به هر قیمتی نباشد.

وی در ادامه از تغییرات معاونت‌ها و مدیران حوزه استانداری نیز ظرف ۲۰ روز آینده خبرداد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مالی اسفناک پیمانکاران استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دستگاه‌های دولتی استان۲۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستند که امیدواریم با اقدامات خوب دولت دکتر روحانی در سیاست خارجی، قدم‌های محکمی برداشته شود و شرایط کشور و وضعیت مالی ایران روز به روز بهبود یابد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه «محمود ثمینی» به عنوان فرماندار جدید بجنورد معرفی و از زحمات «محمد پاکمهر» فرماندار اسبق قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز