خبرگزاری کار ایران

اجرای ۷ کیلومتر سیستم روشنایی در محورهای خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۸۹۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ کیلومتر سیستم روشنایی با صرف ۷۳ میلیارد ریال اعتبار در محورهای خراسان شمالی اجرا شد.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: طراحی و اجرای روشنایی طولی نواحی یا گردنه های مه گیر با اولویت کاربرد چراغ های کم مصرف LED و پایه های جذبی یا شکستنی به طول ۵ کیلومتر در گردنه امین ا... و ۲ کیلومتر در مقابل روستای تاتار و حوزه اسفراین اجرا شده است. 

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی، روشنایی نقطه ای محل تقاطع همسطح پرتصادف و پارکینگ محورهای پرتردد با چراغ های LED سه تا پنج پایه در ۵ تقاطع اجرا شد.

وی با اشاره به تکمیل، ارتقا و راهبری ۲ دستگاه تاسیسات ایمنی_هوشمند و روشنایی تونل در محورهای استان تصریح کرد: تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی حریم راه ها، نصب علائم اخطاری، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلوها، تعمیر و نصب گاردریل از جمله اقداماتی است که این اداره کل به منظور ایمن سازی محورهای استان برای کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمن تر شدن جاده‌های برون شهری انجام می شود.

وی ادامه داد: ۹۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی دارای سیستم روشنایی است که طولانی ترین آن در گردنه های امین ا... ، اسدلی و جوزک قرار دارد.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز