خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام مبارک فجر انجام شد؛

بهره‌برداری ۲۶۷ پروژه شرکت مخابرات خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۸۲

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی از بهره برداری ۲۶۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در ایام مبارک فجر خبرداد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی از بهره برداری ۲۶۷ پروژه مخابراتی با اعتباری با لغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در ایام مبارک فجر خبرداد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از بجنورد رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در تحقق مصوبات سفر رهبری در بین دستگاه‌های اجرایی، شرکت مخابرات خراسان شمالی پیشتاز است.
سید هاشمی در ادامه با اشاره به واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی در راستای روند اجرایی اصل ۴۴ گفت: واگذاری امور به بخش خصوصی موجب سوددهی و بهبود وضعیت دولت می‌شود و نقش اثر گذار بخش خصوصی در رشد اقتصادی جوامع به تجربه همواره ثابت شده است و دولت می‌تواند با نظارت، هدایت و رهبری به این بخش در انجام امور یاری رساند.
وی همچنین با اشاره به عدم تغییر نرخ مکالمات مخابراتی در ایران طی ۱۰ سال اخیر اظهار داشت: با استفاده از خدمات این شرکت تمامی شبکه‌های اقتصادی از جمله بانک‌ها خدمات ویژه به مردم ارائه داده و تمامی ارتباطات اجتماعی، اقتصادی توسط خطوط ارتباطی مخابرات با کمترین نرخ انجام می‌پذیرد.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت مشتری مداری در شرکت مخابرات گفت: سرمایه اصلی این شرکت مشتریان آن هستند و امیدواریم در این راستا تمامی کارکنان تلاش نموده و همواره رضایت مشتریان را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی نیز گفت: بیش از ۹۰ درصد این پروژه‌هادر راستای تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده و از محل اعتبارات داخلی شرکت مخابرات استان برای اجرای این طرح‌های مخابراتی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف و هزینه شده است.
مهندس محمد سالاری مهم‌ترین پروژه قابل بهره برداری دردهه فجر سال جاری را «توسعه تلفن ثابت، همراه و شبکه اینترنت استان» دانست و ا فزود: آغاز عملیات اجرایی پروژه ساختمان ستادی شرکت مخابرات استان با زیربنایی افزون بر ۴ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال از محل عتبارات این شرکت از جمله طرحهای در دست اجراست.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یش از ۲۷۳ هزار شماره منصوبه تلفن ثابت در سطح استان وجود دارد و از این میزان بالغ بر۲۴۵ هزار شماره مشغول بکاراست.
وی تعداد تلفن همراه فعال در استان را نیز ۵۰۸ هزار شماره اعلام کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۹۷ درصد جاده‌های اصلی استان تحت پوشش شبکه همراه قرار دارد.
گفتنی است در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی، ضمن رونمایی از تمبر یادبود ۲۶۷ طرح مخابراتی دهه فجر ۹۲، مراسم کلنگ زنی پروژه احداثساختمان جدید شرکت مخابرات استان نیز با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز